۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۳۰۹۷۸۵
نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی هشدار داد؛

مراقب باشیم مجلس ششم تکرار نشود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه انتخابات یکی از بسترهای نفوذ دشمن است، گفت: همه باید مراقب باشیم مجلس ششم تکرار نشود.
حجت الاسلام زحمت کش- نماينده ولي فقيه در سپاه خراسان شمالي حجت الاسلام زحمت کش- نماينده ولي فقيه در سپاه خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام حسین زحمتکش، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی، شامگاه چهارشنبه در جلسه مجمع عالی بسیج رسانه استان، با اشاره به نقش اصحاب رسانه و مطبوعات در نظام اسلامی، اظهار کرد: در شرایط فعلی همه به ویژه رسانه ها وظیفه دارند دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش ها و آرمان های انقلاب را رسالت اصلی خود قرار داده و در این راستا تلاش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در این زمینه وظیفه اصحاب رسانه و مطبوعات بیش از سایر اقشار است، اضافه کرد: البته به فضل الهی اکنون مردم ایران به سطحی از فهم و شعور فکری، مذهبی و سیاسی رسیده اند که دیگر خطرناک ترین هجمه ها و نقشه های دشمنان نیز نمی تواند آنها را از نظام اسلامی دور کند اما با وجود این باید همواره روشن‌گری و بصیرت افزایی برای اقشار مختلف جامعه تداوم داشته باشد.

 

حجت الاسلام زحمت کش با یادآوری اینکه فتنه 88 توطئه و نقشه خطرناکی بود که با حضور حماسی مردم نقش بر آب شد، خاطرنشان کرد: از مدت ها پیش از فتنه 88 دشمنان در قالب جنگ نرم، آرمان های اسلام و انقلاب را هدف قرار داده و در پی تخریب ارزش ها و براندازی نظام بودند اما مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه این سال بصیرت و دشمن شناسی خود را به نمایش گذاشته و با حضور در صحنه، بساط فتنه گران، منافقان و دشمنان داخلی و خارجی را در هم پیچیدند.

 

وی تصریح کرد: اکنون نیز شماری قصد دارند موضوع فتنه 88 به فراموشی سپرده شود اما مردم نباید بگذارند این موضوع مهم و عبرت‌آموز، تحریف و یا فراموش شود.

 

حجت الاسلام زحمت کش با بیان اینکه باید بصیرت عمومی نظیر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل های جدید نهادینه شود، افزود: درواقع بصیرت و دشمن شناسی اقشار مختلف مردم، توطئه های دشمنان علیه اسلام و انقلاب را خنثی می کند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی با اعمال و موضع گیری های خود درصدد خدشه دار کردن عزت و آبروی نظام اسلامی هستند، اضافه کرد: باید رسانه ها برای حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی فعالیت بیشتری داشته باشند.

 

حجت الاسلام زحمت کش در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب پیرامون خطر نفوذ، اظهار کرد: انتخابات پیش رو یکی از بسترهای نفوذ دشمنان به بخش های حساس نظام است.

 

وی با اشاره به اینکه در مجلس ششم نماینده هایی به مجلس راه یافته بودند که با ورود دشمن به کشورهای همسایه چون عراق، ساک‌های سفر خود را بسته و جاده صاف کن دشمنان شدند، تصریح کرد: این مجلس نتیجه نفوذ بود، به همین دلیل همه باید مراقب باشیم مجلس ششم تکرار نشود.

 

حجت الاسلام زحمت کش تصریح کرد: باید نمایندگانی به مجلس شورای اسلامی راه یابند که معنا و مفهوم التزام عملی به ولایت فقیه را درک کرده و روحیه ایستادگی و شجاعت در برابر دشمنان را داشته باشند.

 

گفتنی است، در پایان این نشست با برگزاری انتخابات مجمع عالی بسیج رسانه استان خراسان شمالی، علی خادمی به عنوان رییس مجمع عالی بسیج رسانه خراسان شمالی انتخاب شد.

 

خادمی از پیشکسوتان عرصه رسانه خراسان شمالی بوده که سرپرستی خبرگزاری مهر در استان و مدیریت نشریه نسیم خراسان شمالی را برعهده دارد.

 

همچنین ملک‌محمد علیزاده که هم اکنون رییس هیأت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی و از پیشکسوتان و فعالان عرصه رسانه استان است، به عنوان نایب رییس مجمع عالی بسیج رسانه استان انتخاب شد.

 

افزون بر این در مجمع عالی بسیج رسانه خراسان شمالی علی ارجمندنیا، از فرهنگیان استان و مدیرمسؤول هفته نامه سیاحت شرق در خراسان شمالی به عنوان بازرس این مجمع انتخاب شد.

 

دبیری مجمع عالی بسیج رسانه خراسان شمالی هم برعهده محسن زاهد احمدی، مسؤول بسیج رسانه استان است که در این جلسه به عنوان دبیر مجمع عالی بسیج رسانه استان خراسان شمالی معرفی شد./9314/202/ب1

ارسال نظرات