۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵
کد خبر: ۳۰۹۷۹۵
امام جمعه شهر برزک کاشان:

قطع ارتباط عربستان با ایران با هدف سرپوش گذاشتن بر اعدام شیخ نمر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر برزک با تأکید بر این که سنت الهی تغییر پذیر نیست، گفت: : اقدامات عربستان موجب تسریع در سرنگونی حکومت آل سعود خواهد شد، چرا که این مهم سنتی الهی است که دامن آل سعود را خواهد گرفت.
حجت الاسلام محمد حسين حلاجي مفرد

حجت الاسلام محمد حسین حلاجی مفرد، امام جمعه شهر برزک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که جامعه جهانی شاهد جنایت اعدام شیخ نمر توسط عربستان بود، گفت: کشتن علمای بزرگ و انسان های شریف از آخرین جنایات صدام بود که این اقدامات موجب ریشه کن شدن حکومت صدام شد.

 

وی افزود: اقدامات عربستان نیز موجب تسریع در سرنگونی حکومت آل سعود خواهد شد، چرا که این مهم سنتی الهی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب دامن آل سعود را خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با تأکید بر این که سنت الهی تغییر پذیر نیست، گفت: شیخ نمر سال ها در زندان شکنجه شد و در آخر نیز مظلومانه به شهادت رسید که این ظلم، آل سعود را به سقوط نزدیک تر خواهد کرد.

 

امام جمعه شهر برزک کاشان با بیان این که گرفتن عقل از یک مجموعه حکومتی، بزرگترین بلا برای آنها است، افزود: حمله عربستان به یمن موجب از دست رفتن اعتبار این کشور و دست نیافتن به اهداف شان شد.

 

وی با اشاره به این که وجدان های بیدار به اشتباه اقدام عربستان مبنی بر اعدام شیخ نمر آگاه هستند، گفت: عربستان در باتلاقی گرفتار شده است که برای نجات از آن به هر کاری دست می زند.

 

به گفته وی، عربستان شاهد اقتدار ایران در منطقه است، از این رو با کاهش قیمت نفت به دنبال تضعیف بنیه اقتصادی ایران و با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و ترویج تروریست در منطقه به دنبال ضربه زدن به اقتدار ایران است.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با اشاره به قطع رابطه عربستان با ایران بعد از حمله به عربستان، گفت: مسؤولان جمهوری اسلامی ایران اقدام حمله به سفارت عربستان را امری ناپسند دانستند، چرا که هر حرکتی بر خلاف قانون و عرف جهانی برای ایران هزینه دارد.

 

امام جمعه شهر برزک کاشان تأکید کرد: قطع ارتباط به بهانه حمله به سفارت با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایات عربستان است.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با یادآوری واکنش مجامع بین المللی بعد از اعدام چند قاچاقچی در ایران، گفت: اعدام بدون جرم شیخ نمر هیچ واکنشی از سوی مجامع بین المللی به دنبال نداشت، از این رو بلای جامعه جهانی امروز، وجود مجامع بین المللی است که به وظایف خود عمل نمی کنند./1307/303/ب3

 

ارسال نظرات