۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۳۰۹۸۳۶

عضو ارشد جنبش امل خواستار مذاکره حزب الله و جریان المستقبل شد

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییس جنبش امل لبنان خواستار مذاکرات دو جانبه حزب الله و جریان المستقبل شد.
خليل حمدان عضو ارشد جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل حمدان، عضو هیأت رییسه جنبش امل لبنان تنها راه ساماندهی اوضاع داخلی لبنان را حاضر شدن تمام گروه ها و طرف های سیاسی بر سر میز مذاکره دانست و گفت: در شرایط کنونی منطقه و کشور که موج اختلافات طایفه ای و مذهبی در حال شدت گرفتن است و گروه های تکفیری هر لحظه بر آتش اختلافات قومی می دمند، گفت‌‎وگوی سازنده تنها راهی است که می توان اوضاع داخلی کشور را با آن بهبود بخشید.


وی افزود: برپایی مذاکرات می تواند روزنه امیدی برای مردم باشد، مردمی که زیر بار فشار بحران های گوناگون موجود در کشور کاسه صبرشان نزدیک به لبریز شدن است. در این شرایط گفت‌وگوها بین تمام طرف های سیاسی و همچنین مذاکرات دو جانبه بین حزب الله و جریان المستقبل می تواند کارساز باشد.


خلیل حمدان تاکید کرد: در حالی که دشمن صهیونیستی و تکفیری اقدامات تروریسیتی خود را در منطقه توسعه می دهند، کنار گذاشتن اختلافات سیاسی  و تمسک به اصل وحدت ملی می تواند حامی جبهه مقاومت باشد. مقاومتی که با تمام توان در دوجبهه با دشمن تکفیری و صهیونیستی به مبارزه می پردازد.


عضو ارشد جنبش امل لبنان همچنین بر حمایت از ارتش به عنوان سنگ بنای امنیت کشور تاکید و خاطر نشان کرد: حفاظت ارتش از مرزهای کشور موجب تامین امنیت داخلی لبنان می شود و حمایت از این ارگان امنیتی آرامش و امنیت را برای مردم ما به ارمغان می آورد.


وی در پایان از آمارهای منتشر شده در کشور مبنی بر افزایش تعداد کسانی که زیر خط فقر هستند ابراز تاسف کرد و اظهار داشت: مشکلات سیاسی و فساد اداری در کشور، دولتمردان را از حل مشکلات مردم غافل کرده و هر روز بر عمق بحران اقتصادی در لبنان افزوده می شود./1321/ب903/د

ارسال نظرات