۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۳۰۹۸۴۵
نماینده پارلمان لبنان:

حمایت ایران از کشورهای محور مقاومت در راستای حمایت از مظلوم است

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان، هدف آمریکا از حمایت گروه‎های تکفیری تروریستی را سلطه‌گری و افزایش دامنه نفوذ در منطقه دانست.
حسين الموسوي نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الموسوی، نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت این پارلمان در نشستی سیاسی، مردم لبنان را حامی مقاومت و ارتش دانست و گفت: نهادهای امنیتی لبنان از مردم ما حفاظت کرده و پیشرفت و آرامش را به نسل های آینده هدیه می دهند.


وی افزود: یکی از وظایف اصلی مقاومت و ارتش جلوگیری از فتنه افروزی دشمنان لبنان در کشور است و بیانیه و پیمان های بین المللی نمی تواند این وظیفه مهم را به درستی انجام دهد.


این مقام مسؤول در لبنان تاکید کرد: آمریکا و همپیمانانش همواره تلاش می کنند که بر منطقه سلطه پیدا کرده و دامنه نفوذ خود را گسترش دهند، اما کشوری مانند ایران هیچگاه از حمایت ایران و محور مقاومت در فلسطین، سوریه و عراق دست نکشیده است. رابطه ایران با کشورهای محور مقاومت، رابطه دوستانه، برادرانه، سازنده و در راستای حمایت و دفاع از مظلوم است.

 

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: مردم منطقه و مسلمانان باید نسبت به مسائل پیرامون خود هوشیار باشند و بدانند اولین کسی که متعرض خاک سوریه شد تا به این کشور مقاوم ضربه بزند و آن را به ویرانی بکشد، چه کشوری بود و در مقابل حامی حقیقی مردم سوریه و دولت قانونی این سوریه، چه کشوری است./1321/ب903/د

ارسال نظرات