۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۳۰۹۸۸۱
آیت الله نوری همدانی:

آموزش و پرورش مهمترین وزارتخانه کشور است/ همه باید برای ساختن ایرانی قدرتمند و عزتمند تلاش کنیم

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: در دنیای امروز که دشمنان بر علیه ایران توطئه می‌کنند باید برای ساختن ایرانی قدرتمند و عزتمند تلاش کنیم.
ديدار آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شغل معلمی شغل موقر و تأثیرگذار است اظهار کرد: هیچ وزارتخانه‌ای همانند وزارت آموزش و پرورش دارای اهمیت و تأثیرگذاری نیست و خداوند برای شما توفیقی را فراهم کرده است که در راستای تعلیم و تربیت گام بردارید.
 
وی با بیان اینکه شناخت انسان‌ها بر اساس استعدادهای درونی آن‌ها دارای اهمیت بسیار زیادی است افزود: ما در کشور استعدادهای خوبی داریم و باید این استعدادها را طبقه بندی کرده و نسبت به پرورش آن‌ها کوشا باشیم.
 
استاد درس خارج فقه حوزه‌های علمیه با بیان اینکه معلمان و مربیان باید با ایمان و اعتقاد بالا در راستای تربیت نسل جوان گام بردارند یادآور شد معلمان ابتدا باید خود سازی داشته باشند و با سیره و عمل خود مردم را تربیت کنند و بدانند آن‌ها الگوی جامعه هستند.
 
وی ادامه داد: تربیت شدگان آموزش و پرورش باید از نظر ایمان و عقیده بسیار قوی و استوار باشند و توجه داشته باشید که اخلاق نیاز به ممارست و تربیت دارد و اگر علم، ایمان و اخلاق با یکدیگر توأم باشد تأثیرگذاری آن‌ها افزایش خواهد یافت.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های دشمنان بر ضد جمهوری اسلامی اظهار کرد: در دنیای امروز ما باید ایرانی قدرتمند و عزتمند بسازیم تا بتوانیم در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم./858/پ202/ج1
ارسال نظرات