۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۸
کد خبر: ۳۰۹۹۴۹
آیت الله دری نجف آبادی:

آل سعود در تجهیز دشمنان اسلام نقش نخست را در منطقه دارد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی گفت: امروز آل سعود در تجهیز دشمنان اسلام نقش نخست را در منطقه بازی می کند و جوانان و راست قامتان تاریخ اسلحه بر دوش در مقابل این جلادان و جنایت کاران ایستادگی خواهند کرد.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، شامگاه پنجشنبه 17 دی ماه در مراسم بزرگداشت شهید محمد زهره وند نخستین شهید مدافع حرم استان مرکزی که در مسجد الزهرا(س) اراک برگزار شد، بیان کرد: امروز اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون از خود گذشتگی شهدای والامقام است.

 

تکریم از شهدا، تکریم از تمام دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که شهدا افتخار جامعه اسلامی هستند، اظهار کرد: شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با فداکاری و جانفشانی خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و سبب موفقیت های بسیاری در کشور شدند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تکریم از شهدا و خانواده های آنها را تکریم از تمام دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این افتخار بزرگ را به خاندان زهره وند تبریک عرض می کنم چرا که شهادت در راه خدا سعادتی بزرگ است که جز به انسان والامقام عرضه نمی شود.

 

امام جمعه اراک بیان کرد: بی شک نان حلال دسترنج تلاش و کوشش پدری مهربان و مجاهدت های مادری دلسوز اینگونه ختم به خیر خواهد شد و نتیجه آن چیزی جز شهادت نیست.

 

ضرورت نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت در کشور

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که احیای فرهنگ جهاد و شهادت باید در کشور نهادینه شود، اظهار کرد: تداوم راه شهدا یک ضرورت مهم است و شهدا امروز ضامن پیروزی و سعادت ملت بزرگ ایران اسلامی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه بیان کرد: امروز آل سعود در تجهیز دشمنان اسلام نقش نخست را در منطقه بازی می کند و جوانان و راست قامتان تاریخ اسلحه بر دوش در مقابل این جلادان و جنایت کاران ایستادگی خواهند کرد.

 

 

آل سعود در یاری رسانی به گروه های تروریستی در سوریه نقش آفرینی می کند

امام جمعه اراک گفت: آل سعود در یاری رسانی به گروه های تروریستی در سوریه نقش آفرینی می کند و دولت عربستان به طور مستقیم در یمن، جان هزاران مسلمان بی گناه را گرفته است و در سوریه نیز با دخالت در امور سیاسی این کشور مشغول ایجاد تفرقه و نفاق است.

 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: انتخابات سال جاری سبب وحدت و انسجام است و در این راستا مردم باید به دور از هر گونه کینه و تفرقه از فرصت انتخابات در مسیر وحدت و پکپارچگی بهره مند شوند و در مقابل توطئه های دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

 

شایان ذکر است، شهید مدافع حرم شهید محمد زهره‌وند متولد 13 فروردین سال 65 است که از وی یک دختر 18 ماه به یادگار مانده است.

 

همچنین، وی نخستین شهید مدافع حرم استان مرکزی از گروه‌های تکاور سپاه روح‌الله استان مرکزی بود که 9 آبان ماه امسال در دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم (س) به شهادت رسید./842/202/ب1

ارسال نظرات