۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۳۰۹۹۵۸
یکی از علمای عراق:

آل‎سعود قبر خود را با دست‎هایش کند

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای عراق نسبت به بازی رسانه‎ای آل‎سعود و همپیمانان آن برای به حاشیه راندن مساله اعدام شیخ نمر هشدار داد.
آيت الله سيد محمد تقي مدرسي از علماي کربلا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، آیت الله سید محمد تقی مدرسی، از علمای عراق شب گذشته در جلسه‎ای مردمی که در دفترش در کربلا برگزار شد، بار دیگر اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر را محکوم کرد و گفت: خون شیخ نمر نقش راه را برای جوانان ترسیم خواهد کرد.


وی خون شهید نمر را موجب اجتماع و اتحاد علما دانست و افزود: کسانی که شیخ نمر را به قتل رساندند، قبر خود را با دستهایشان کندند.


این عالم عراقی خواستار بیان فضائل آیت الله نمر شد و خاطرنشان ساخت: همجمه گسترده‎ای برای سرپوش گذاشتن بر جنایت آل سعود در اعدام شیخ نمر وجود دارد بنابراین علما و مردم باید با بیان فضائل این شهید، اجازه چنین کاری را ندهند.


وی ادامه داد: دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف درپی متهم کردن شیخ نمر به اتهام‎های واهی و بی اساس است.


آیت الله مدرسی حرف و عمل شیخ نمر را برابر خواند و تاکید کرد که باید فرزندانمان را بر اساس افکار و سخنان انقلابی این شیخ شهید تربیت کنیم.


وی تصریح کرد: سخنان شیخ نمر، سخنانی بیهوده و بی تاثیر نبود، بلکه وی با این سخنان تخت سلطنت حکومت آل سعود را به لرزه در آورد و موجب شد که آنان این عالم عربستانی را به قتل برسانند.


این عالم عراقی شیخ نمر را آماده شهادت دانست و تصریح کرد: ما باید زندگانی این شیخ شهید را مورد مطالعه قرار دهیم و از وی پیروی کنیم
./994/ب902/د

ارسال نظرات