۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۳۰۹۹۶۲
مدیر دفتر تدوین متون درسی حوزه‌ علمیه:

عاقبت اهل طاغوت و آل سعود اضمحلال و نابودی است/ در جنایات آل سعود ردپای صهیونیسم مشهود است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جزایری، دولت سعودی را از حامیان اصلی گروه‌های تکفیری منطقه خواند و گفت: در طول تاریخ عاقبت جنایتکاران و اهل طاغوت همچون سردمداران سعودی، اضمحلال و نابودی بوده است و با این گردنکشی‌ها مسیر سقوط خودشان را هموار می‌کنند.
حجت‌الاسلام سيدحميد جزايري

حجت‌الاسلام سیدحمید جزایری، مدیر گروه علمی تربیتی قرآن و علوم جامعةالمصطفی(ص) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شهادت آیت الله نمر از سوی دولت عربستان اظهار داشت: عربستان تولید شده استعمار و صهیونیست است و اگر به سابقه آل سعود به دقت بنگریم؛ ردپای صهیونیسم در آن نمایان است.

 

حجت الاسلام جزایری، دولت سعودی را از حامیان اصلی گروه‌های تکفیری منطقه خواند و گفت: ترویج تفکرات افراطی، تکفیری و انحرافی در قالب گروه‌هایی طالبان و داعش در منطقه از سوی دولت سعودی نشان می‌دهد که آنها بیش از هر چیزی به دنبال جلب منافع معاندان اسلام و استکبار جهانی هستند.

 

وی افزود: اربابان غربی و آمریکایی آل سعود از حربه‌های مختلفی علیه بیداری اسلامی در منطقه استفاده کردند که از جمله آن استفاده از جنگ‌های نیابتی در لبنان، سوریه، عراق و یمن بود؛ اما با هزینه ده‌ها میلیارد دلار و آمار بالای تلفات انسانی نتیجه‌ای نگرفته و شکست خورده‌اند.

 

مدیر دفتر تدوین متون درسی حوزه‌های علمیه به شخصیت فهیم و منطقی آیت الله نمر اشاره و تأکید کرد: آیت الله نمر قائل به مبارزه خشن نبود، بلکه معتقد به گفت‌وگو، مباحثه منطقی و مفاهمه بود و در این مدت هیچ‌گونه اقدام امنیتی و نظامی خاصی نیز انجام نداد.

 

وی رژیم وابسته سعودی را مخالف دموکراسی و آزادی بیان به معنای واقعی خواند و گفت: به شهادت رساندن افرادی همچون آیت الله نمر از سوی دولت سعودی نشان داد که این رژیم مرتجع و وابسته با هرگونه حرکت اصلاحی با هر کیفیتی مخالف است.

 

مدیر گروه علمی تربیتی قرآن و علوم جامعةالمصطفی(ص) افزود: تلقی آل سعود این است که با هرگونه خشونت می‌تواند دوام حکومت خود را حفظ کند و منافع غرب و آمریکا را تأمین و تضمین کند.

 

وی با اشاره به وعده حق الهی که خون مظلوم پایمال نخواهد شد خاطرنشان کرد: در طول تاریخ عاقبت جنایتکاران و اهل طاغوت همچون سردمداران سعودی، اضمحلال و نابودی بوده است و با این گردنکشی‌ها مسیر سقوط خودشان را هموار می‌کنند.

 

حجت الاسلام جزایری یادآور شد: در روایتی آمده است که «حکومت و حکمرانی با کفر قابل جمع است؛ اما با ظلم و ستم قابل جمع نیست»؛ از این رو اقدامات ظالمانه رژیم مرتجع سعودی، مقدمه‌ای برای سقوط آن است./908/ت302/ف

ارسال نظرات