۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۳۰۹۹۹۵
آیت الله نابلسی:

ائتلاف ضد سوری به کارهای نمایشی روی آورده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان ارسال کمک‎های انسان دوستانه به برخی مناطق سوریه را برای بهبود بخشیدن وجهه کشورهای ضد سوریه نزد افکار عمومی دانست.
علامه شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد، به اقدامات تفرقه افکنانه عربستان سعودی و ترکیه در منطقه اشاره کرد و گفت: پس از اینکه ائتلاف عربستان، ترکیه، قطر، رژیم صهیونیستی و آمریکا در نابودی سوریه با شکست روبرو شد، این کشورها برای بهبود وجهه خود نزد افکار عمومی جهان سعی کردند به "مضایا"، یکی از مناطق مرزی سوریه کمک های انسان دوستانه ارسال کنند.

 

وی افزود: این اقدامات در حالی است که این کشورها در طول پنج سال گذشته تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن اهداف شوم استعماری خود در سوریه به کار بستند اما شکست خوردند.

 

این عالم لبنانی تاکید کرد: این کشورها ذات پلیدانه خود را از سال های گذشته با نشر مطالبی دروغ و فریب دهند علیه ایران و کشورها محور مقاومت آشکار ساختند و با این اقدامات به ظاهر بشر دوستانه سعی دارند اوضاع پرونده سیاه خود را بهبود دهند.

 

آیت الله نابلسی با بیان اینکه رسانه ابزار قدرتمند در اختیار کشورهای ائتلاف ضد سوری است، اظهار داشت: دشمنان با استفاده از این ابزار قوی و فراگیر می توانند افکار عمومی جهان را به سرعت جهت‎دهی کنند اما باید بدانند که تمام این تلاش ها با شکست روبرو خواهد شد.

 

امام جمعه صیدای لبنان در پایان خاطر نشان کرد: کذب مطالبی که رسانه های سعودی به مردم جهان می گویند به زودی بر همگان روشن خواهد شد. گروه هایی که با حمایت این کشورها با پرچم منقوش به شعارهای اسلامی، جنایت می کنند به زودی رسوا شده و مردم دنیا با اسلام حقیقی و رحمانی آشنا می شوند./1321/ب902/د

ارسال نظرات