۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۳۱۰۰۰۶
استاد حوزه و دانشگاه:

عملکرد آل سعود در جهت اهداف استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سخنان شیخ نمر مبنی بر آمادگی برای جان دادن در مسیر ارزش های قرآنی و اسلامی، گفت: افرادی که در کشورهایی مانند عربستان تبلیغ دین تشیع می کنند، خود را برای شهادت و جان دادن در این مسیر آماده کرده اند.
حجت الاسلام علي باقري

حجت الاسلام علی باقری، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که علت اعدام شیخ نمر شکست عربستان در سوریه، به ویژه کشته شدن فرمانده داعش بود، گفت: پیروزی های اخیر در سوریه ضربه ای سنگین به آل سعود و همراهان شان بود، از این رو به دنبال تلافی کردن این شکست بودند.

 

وی افزود: شکست های عربستان در یمن نیز دلیلی دیگر برای اقدام متقابل عربستان بود، چرا که آل سعود عربستان را مسؤول شکست خود می داند.

 

حجت الاسلام باقری با تأکید بر این که عربستان با قطع رابطه با ایران، به دنبال پیروز دانستن خود و مقصر دانستن دیگران است، گفت: قطع ارتباط برخی از کشورها موجب متضرر شدن آنها و پی بردن به اشتباه شان در آینده ای نزدیک خواهد شد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری این که با اعدام سید باقر صدر، خون این شهید بزرگوار گریبان صدام و صدامیان را گرفت و آنها را به گورستان تاریخ سپرد، گفت: اعدام شیخ نمر نیز موجب ریشه کن شدن حکومت آل سعود خواهد شد.

 

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که دست الهی موجب شکست عربستان خواهد شد، گفت: عربستان با اقدامات خود در اذهان ملت ها تضعیف و گامی دیگر به نابودی نزدیک شده است.

 

به گفته وی، اعدام شیخ نمر از دید تمام آزادی خواهان جهان محکوم و اقدامی جاهلانه و قرون وسطایی است، افرادی که در کشورهایی مانند عربستان تبلیغ دین تشیع می کنند، خود را برای شهادت و جان دادن در این مسیر آماده کرده اند.

 

حجت الاسلام باقری با اشاره به سخنان شیخ نمر مبنی بر آمادگی برای جان دادن در مسیر ارزش های قرآنی و اسلامی، گفت: شهید آیت الله نمر شخصیتی تربیت شده در مکتب تشیع و عاشق اهل بیت(ع) و دارای عقایدی استوار بود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که سازمان های بین المللی با اعدام یک قاچاقچی در ایران به صدا در می آیند، اما بعد از اعدام شیخ نمر کوچک ترین اعتراضی نکردند، افزود: عملکرد آل سعود در راستای اهداف استکبار جهانی است./1307/302/ب1

ارسال نظرات