۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۳۱۰۰۴۰

عربستان در سرازیری سقوط

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین قوامی گفت: عربستان در سرازیری سقوط قرار دارد و این اقدام آنها نشانه سفاهت‌شان است که در عین درگیری یمن در داخل هم ایجاد تنش می‌کند.
راه پيمايي 18 دي پرديسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین قوامی، امام جمعه پردیسان در حاشیه راهپیمایی اعتراض آمیز طلاب به جنایت آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر، گفت: عربستان در سرازیری سقوط قرار دارد و این اقدام آنها نشانه سفاهت‌شان است که در عین درگیری یمن در داخل هم ایجاد تنش می‌کند.

 

وی این اقدامات عربستان را به نفع انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: قطع ارتباط عربستان نیاز به موضع گیری ندارد زیرا وزیر خارجه و وزیر دفاع عربستان که دو قلو های سیاسی هستند دارند خودشان را نابود می‌کنند و روی شاخه نشسته اند و شاخه را قطع می‌کنند و اگر آنها را به حال خودشان رها کنیم از بین خواهند رفت.

 

حجت الاسلام محمد جواد فتاحی، مسؤول ستاد نماز جمعه پردیسان با بیان این که این دومین راهپیمایی مردم پردیسان به صورت خود جوش است، گفت: راه پیمایی مسالمت آمیز بهترین شیوه برای ابراز خشم مردم بر علیه جنایات آل سعود و دیگر کشورها است زیرا اقدامات خود سرانه جز خسارت برای انقلاب چیزی ندارد.

 

وی عقب نشینی ها و کوتاه آمدن های دستگاه دیپلماسی را از عوامل بروز این جنایات دانست و ابراز داشت: مسؤولان جمهوری اسلامی ایران باید از موضع قدرت و عزت با دشمنان برخورد کنند تا آنان جرأت اهانت به مقدسات و ریختن خون شیعیان را نداشته باشند و باعث ایجاد تنش در منطقه نشوند.

 

لازم به ذکر است این راهپیمایی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم و مسؤولان پردیسان برگزار شد.

این راهپیمایی که از مسجد حضرت زینب(س) تا مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد با استقبال نمازگزاران جمعه همراه بود و در انتها بیانیه ای شش ماده‌ای قرائت شد که در آن علاوه بر محکوم کردن جنایات آل سعود از دستگاه دیپلماسی کشور برخورد قاطعانه تری نسبت عربستان و دیگر کشورهای حامی او در منطقه را خواستار شدند./843/پ202/س

 

ارسال نظرات