۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۳۱۰۰۴۴
آیت الله موسوی جزایری:

آل سعود خائن به اسلام، قرآن و ارزش های انسانی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری گفت: آل سعود خائن به اسلام و قرآن و ارزش های انسانی و اسلامی بوده و با اعدام آیت الله نمر در این برهه زمانی جنایتی دیگر را در حق مسلمانان مرتکب شد.
آيت الله موسوي جزايري ، امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی مردم خوزستان در اهواز در اعتراض به اعدام آیت الله نمر، گفت: آل سعود خائن به اسلام و قرآن و ارزش های انسانی و اسلامی بوده و با اعدام آیت الله نمر در این برهه زمانی جنایتی دیگر را در حق مسلمانان مرتکب شد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن محکوم کردن این جنایت فجیع اظهار داشت: مردم جنایت های غیر انسانی آل سعود در حق آیت الله نمر را محکوم و با راهپیمایی خود از آنها اعلان انزجار می کنند.

 

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که آیت الله نمر عالمی مجاهد، فاضل و مجتهد بود، افزود: اعدام ایشان بدون هیچ جرمی پذیرفتنی نبوده و به شدت این جنایت وحشیانه از آل سعود را محکوم می کنیم.

 

گفتنی است، مردم اهواز ضمن محکوم کردن اعدام آیت الله نمر با راهپیمایی خود که از مصلی مهدیه اهواز آغاز و تا چهارراه آبادان ادامه داشت ضمن اعتراض به اعدام آیت الله نمر با حمل پلاکاردها و تصاویر این شهید بزرگوار، آل سعود را بزدل و نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی بیان کردند./9456/203/ب1

ارسال نظرات