۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۳۱۰۰۴۸
دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت:

رژیم سعودی جزء ثابت نقشه‎های آمریکا در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت تاکید کرد پذیرفتن رژیم سعودی به عنوان نماینده اهل سنت به معنای چشم پوشی از جنایت‎های بی شمار حکام سعودی است.
ماهر حمود، دبيرکل اتحاديه علماي حامي مقاومت اسلامي


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد اهل سنت صیدای لبنان برگزار شد، گفت: برخی از افراد تلاش می کنند لبنان را حامی و همراه عربستان سعودی معرفی کنند و این بدان معناست که ما باید چشممان را در برابر اقدامات جنایتکارانه حکام سعودی ببندیم.

 

وی افزود: حکام سعودی با جنگ افروزی در یمن و فتنه افروزی و آشوب گری در سوریه در آتش اختلافات مذهبی و تنش های قومی می دمند و در این آتش به هیچ مذهب و مسلمانی رحم نمی کنند.

 

این عالم اهل سنت تاکید کرد: حکام سعودی در حال ایجاد فتنه ای بزرگ هستند که برای آن سرمایه گذاری کرده و رسانه های تابع خود را در این مسیر به کار گرفته اند. فتنه ای که در آن عالمان دینی تابع دربار سعودی دست دارند و همین مساله بر عمق این فتنه می افزاید.

 

دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت این سؤال را مطرح کرد که چگونه حکام سعودی با کشتار مسلمانان بی گناه در یمن و ویران کردن سوریه و آواره کردن مردم مظلوم آن خود را از اهل سنت می دانند؟ حکام سعودی دیگر بخش ثابت نقشه های آمریکا در منطقه هستند.

 

شیخ ماهر حمود در پایان گفت: کسی که خود را جزء اهل سنت می داند باید آزادی فلسطین و مسجد الاقصی و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در اولویت اول خود قرار دهد. اقدامی علیه محور مقاومت انجام ندهد و در مسیر این محور شریف سنگ اندازی نکند. نسبت به پیروان مذاهب دیگر احترام پیشه کند و خون آنان را مباح نشمارد./1321/ب902/د

ارسال نظرات