۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۳۱۰۲۷۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

معیارهای مطرح شده از سوی امام و رهبری بهترین ملاک برای تشخیص کاندیدای اصلح است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که در انتخابات باید معیار ما انتخاب کاندیدای اصلح باشد، گفت: بهترین ملاک برای تشخیص مصادیق اصلح همان معیارهایی است که از سوی امام راحل و رهبری مطرح شده است.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با انتخابات پیش رو بیان داشت: خواسته ها و نیازهای انسان در سایه همکاری و همیاری و تبادل نظر فکری برآورده می شود.


وی با اشاره به  پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای امروز افزود: این پیشرفت لزوم بیشتر کار جمعی، تبادل اطلاعات، آرا و نظرات را بین انسان ها، ملت ها و دولت ها بیشتر می کند.


حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: انسان در سایه کمک، همدلی و همفکری توانسته است به اختراعات و اکتشافات بزرگ و بهره برداری از آن دست یابد.


وی در ادامه با بیان این که امروز نیز برای موفقیت در عرصه های گوناگون زندگی فردی و اجتماعی به وحدت و همدلی نیازمندیم، عنوان داشت: در عرصه انتخابات نیز باید این وحدت حفظ شود.


مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان رأی دادن را یک تکلیف شرعی و ملی هر فردی دانست و اظهار داشت: شرکت در انتخابات حق قانونی شهروندان در نظام مردم سالاری دینی است.


وی با تأکید بر این که معیار ما در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باید کاندیدای اصلح باشد، خاطرنشان کرد: بهترین ملاک برای تشخیص مصادیق صالح و اصلح، معیارهایی است که از سوی امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شده است.


حجت الاسلام مهدوی گزینش خوب کاندیدای انتخابات را یک وظیفه عنوان کرد و یادآور شد: اگر در انتخاب مصادیق اشتباه شود این حق قانونی به درستی ادا نخواهد شد.


وی با بیان این که افراد چه طرفدارانی دارند و به چه حزبی متعلق هستند، عنوان داشت: این امور در معیار دینی و منطقی جای ندارد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تأکید کرد: در انتخاب کاندیدای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید بدانیم که ملاک عمل باید اصلح بودن افراد در ویژگی‎های گوناگون باشد.


وی در ادامه تصریح کرد: رایج شدن گفتمان اصلح در جامعه از جایگاه دین و منطق پذیرفته شده است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.


حجت الاسلام مهدوی با بیان این که ما انقلاب کردیم تا معیارهای اصلی و واقعی زنده بماند، اظهار کرد: حفظ گفتمان سازی در سایه حفظ معیارهای اصلی موجب انتخاب گزینه های اصلح می شود./9459/302/ب1

ارسال نظرات