۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۳۱۰۳۵۱
فرمانده سپاه عاشورا:

غرب وارد عملیات دیپلماسی علیه ایران شده است

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان گفت: اقتدار ایران اسلامی غرب را وادار به حضور در میز مذاکره کرد، هر چند احتمال ضربه نظام در عملیات دیپلماسی دشمن وجود دارد.
سردار کريميان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جمع فرماندهان نواحی سپاه استان با تأکید بر این‌که هجمه فرهنگی دشمنان نظام وارد ابعاد جدیدتری شده است، اظهار داشت: جنگ نرم، جنگ هوشمند تمام عیار برای به بن بست کشاندن انقلاب اسلامی است.


وی با بیان این‌که استکبار جهانی جنگ نرم و فرهنگی را راهبر اصلی خود برای براندازی نظام جمهوری اسلامی قرار داده است، خاطرنشان کرد: استراتژی امروز استکبار جهانی، ریل گذاری برای عملیات خطرناک نفوذ در نظام جمهوری اسلامی است، از این رو به دنبال تیشه زدن به ریشه نظام اسلامی ایران است.


فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: دشمن به خوبی پی برده که ولایت فقیه، منافع و مصالح دنیوی و شیطانی اش را به مخاطره انداخته است، استکبار تلاش دارد با عناصر وابسته خود، به مجلس خبرگان و شورای اسلامی که مراکز حساس تصمیم گیرنده نظام هستند نفوذ کرده و بتواند زمینه را برای به دست آوردن آرزوهای بر باد رفته اش فراهم کند.


سردار کریمیان با تأکید بر این‌که تکلیف ما صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید با روحیه جهادی و انقلابی مانع تحقق منویات شیطانی دشمن باشیم، تصریح کرد: تدابیر داهیانه رهبر انقلاب موجب شده که امروز عملیات مقابله با جریان تکفیری نه در مرزهای ایران بلکه به فاصله 2000 کیلومتری از مرزهای جغرافیایی پیگیری شود.


وی با اشاره به این‌که دشمن در مقطه فعلی جنگ فرهنگی و هم جنگ فیزیکی را به تجهیز گروهک های تروریستی پیگیری می‌کند، افزود: همان‌ها که با حمایت از جریانات تکفیری سعی در راه اندازی جنگ های نیابتی علیه ایران داشتند؛ امروز با ناامنی در مرزهای خود دست به گریبان هستند.


سردار کریمیان با تشریح اهداف مختلف آمریکا در طول سالیان متمادی دشمنی علیه ایران اسلامی اظهار داشت: غرب در مرحله نخست، سعی داشت مانع وقوع انقلاب اسلامی ایران شود، که البته شکست شد، در مرحله بعد به دنبال عدم تثبیت انقلاب بود، هر چند در این هدف شوم نیز با حضور همه جانبه مردم و رهبری داهیانه امام خمینی(ره) چیزی عایدش نشد.


فرمانده سپاه عاشورا تحریف انقلاب را مرحله دیگر رویارویی آمریکا با انقلاب ایران عنوان کرد و افزود: تحریک جریانات قومی و مذهبی در چهارگوشه ایران و آلوده کردن اندیشه های ناب اسلامی با تفکرات چپ و ملی گرایی و لیبرالیستی، در همین راستا صورت گرفت، بعدها جنگ تحمیلی با هدف مهار انقلاب آغاز شد.


سردار کریمیان ادامه داد: امروز نیز جریانات تکفیری مانند داعش با حمایت آل سعود فقط برای نابودی تشیع و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ساخته و پرداخته شده‌اند، اما اقتدار ایران اسلامی غرب را وادار به حضور در میز مذاکره کرد، هر چند احتمال ضربه نظام در عملیات دیپلماسی دشمن وجود دارد./935/203/ب1

ارسال نظرات