۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۳۱۰۵۰۵
از سوی مرکز تخصصی زن و خانواده:

کارگاه «آشنایی با روش تحقیق علمی» برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مرکز تخصصی زن و خانوده مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد، کارگاه روش تحقیق علمی را با هدف ارتقای توانمندی پژوهشگران طلبه در نگارش مقالات علمی، برگزار می کند.
کارگاه «آشنایی با روش تحقیق علمی» برگزار می شود

خانم فرزانه طالقانی، معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: مرکز تخصصی زن و خانواده مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد، کارگاه روش‌ تحقیق پیشرفته را با عنوان «آشنایی با روش تحقیق علمی» برگزار می کند.

 

وی به اهداف این کارگاه اشاره کرد و افزود: مرکز تخصصی زن و خانواده، با هدف ارتقای توانمندی پژوهشگران طلبه در نگارش مقالات علمی، آشنایی با شیوه های جستجوی آخرین یافته های علمی برای نوشتن مقالات علمی پژوهشی و نیز کسب مهارت در انجام طرح های پژوهشی اقدام به برگزاری این کارگاه کرده است.

 

 این استاد حوزه و دانشگاه به اهمیت تحقیق و پژوهش اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب می فرماید: «برای خدمت رسانی به مردم، کارهای دقیق پژوهشی لازم است.»

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد ابراز داشت: کارگاه روش تحقیق پیشرفته در ادامه روند برگزاری دوره کلاس های نویسندگی با عنوان «قلم های بیدار» ویژه کلیه طلاب فارغ التحصیل و پژوهشگران مرکز تخصصی زن و خانواده برگزار می شود.

 

طالقانی با اشاره به اینکه طلاب و دانشجویان علاقه مند می توانند در این کارگاه شرکت کنند، افزود: این کارگاه با حضور خانم اورعی، استاد حوزه علمیه خواهران مشهد اجرا می شود.

 

وی با خاطر نشان کردن این که این مرکز، طرح های پژوهشی گسترده ای در دست اجرا دارد، یادآور شد: این کارگاه روزهای سه شنبه، در محل پژوهشکده مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) برگزار می شود./1309/303/ب1

ارسال نظرات