۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۳۱۰۵۱۷
در مسجد ارک تهران؛

مراسم بزرگداشت روحانی مبارز شهید آیت‌الله نمر باقر النمر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت روحانی مبارز شهید آیت‌الله نمر باقر النمر به همت بسیج دانشجویی و با همکاری برخی از طلاب در مسجد ارک تهران برگزار شد.
شيخ نمر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت روحانی مبارز شهید آیت‌الله نمر باقر النمر، عصر دوشنبه 21 دی ماه، با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، استاد حوزه و دانشگاه و جمعی از طلاب و مردم خداجو در مسجد ارک تهران برگزار شد.

وهابیت برادر ناتنی صهیونیسم  است

در بخش سخنران ویژه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه با اشاره به فرهنگ و ذات شهادت، گفت: به طور کل شهادت در فرهنگ الهی به مفهوم مرگ نیست، بلکه نشانگر یک زندگی بالنده‌تر برای انسان است، ضمن اینکه شهدا از آنچه که نصیب آن‌ها شده است احساس شادی می‌کنند.

 

وی افزود: شهید آیت الله نمر با خدا عهد و پیمان بسته بود و در راه هدف خود ثابت قدم ماند و در این مسیر جان خود را نیز فدا کرد.

 

استاد حوزه و دانشگاه درباره شخصیت شهید نمر، بیان داشت: آیت الله نمر همواره به دنبال آشکار کردن حقایق بود و در راهی که قرار داشت به هیچ وجه به دنبال توطئه و برهم زدن اجتماع پیرامون خود نبود.

 

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه با انتقاد شدید از سیاسیت وهابیون، تصریح کرد: قطعا اعدام شیخ نمر یک خوش رقصی از سوی وهابیت عربستان و دولت خبیث این کشور در قبال صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود، بدون شک قاتلین آیت‌الله نمر وهابی‌های عربستان، آمریکا و صهیونیست‌ها هستند.

 

وی با پیش بینی آینده آل سعود، تأکید کرد: خون شهید آیت الله نمر قطعا دامن آل سعود را خواهد گرفت و زمینه‌ساز سقوط آل سعود خواهد شد.

 

استاد حوزه و دانشگاه درباره منش فکری جریان وهابیت، گفت: اصولا وهابیت فاقد عقلانیت، معنویت و ولایت است، بدون شک اعدام آیت الله نمر اولین جنایت تکفیری‌ها نخواهد بود و در آینده نیز از این دست اقدامات از سوی وهابیون و تکفیری‌ها سر خواهد زد.

 

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه ابراز داشت: دولت وهابی عربستان نخستین دولتی بود که رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت، به طور کل وهابیون برادر ناتنی صهیونیست‌ها هستند.

 

وی با انتقاد از نگاه دوگانه مجامع بین المللی، تصریح کرد: متأسفانه دولت آل سعود دست به جنایت‌های مختلفی می‌زند اما در قبال این اتفاقات جامعه جهانی سکوت می‌کند، اما در نقطه مقابل از قطره‌ای خون از بینی یک صهونیست بچکد آن موقع تمامی نهادهای بین المللی در قبال این اتفاق موضع گیری مسؤولانه می‌کنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه درباره بصیرت، عنوان داشت: بدون شک مؤمن بی‌بصیرت همچون یک علف هرز در بیابان است و اثر و رنگی از او دیده نمی‌شود.

 

وی اضافه کرد: باید در انتخابات پیش‌رو همگی با بصیرت عمل کنیم و افرادی را راهی مجالس کنیم که صلاحیت حضور در جایگاه نمایندگی را داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در پایان گفت: باید افرادی به مجالس خبرگان و شورای اسلامی بروند که به فکر معیشت و مردم باشند، نباید افرادی که از رانت قدرت خود برای منافع و شرکت‌های خود استفاده می‌کنند وارد این مجالس شوند./856/202/ب2

ارسال نظرات