۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۳۱۰۵۸۱
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی:

معارف مکتب اهل بیت جامع ترین برنامه زندگی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی گفت: امروز وظیفه داریم که اصالت های اسلام ناب محمدی را بیش از گذشته معرفی کنیم و نسبت به آفت های اسلام آمریکایی نگران باشیم.
گنابادي نژاد

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: آن چیزی که متوجه حوزه های علمیه است، باید اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی که از سوی امام راحل تبیین شد، مورد توجه قرار گیرد.


وی ادامه داد: مجموع ظرفیت های موجود در حوزه برای شناسایی مرزهای این دو اسلام؛ به کار گرفته شود، امام اسلام آمریکایی را معرفی کرد و در اسلام آمریکایی با پول نفت کشورهای اسلامی و با خیانت پادشاهان این کشورها ترویج می شود و حمایت استکبار جهانی را به دنبال دارد.

 

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطر نشان کرد: یکی از بزرگ ترین ترفندها و توطئه های غرب این است ظرفیت های انقلاب اسلامی که سبب معرفی اسلام ناب و ایجاد دلبستگی و رجوع آزادگان جهان به سمت اسلام ناب محمدی شد را مورد هدف قرار دهند و هر از چند گاهی نقشه و توطئه هایی برای تخریب علیه اسلام ناب محمدی پیش بینی کنند.


وی تصریح کرد: در یک دوره ای القاعده و طالبان و بن لادن و در شرایط کنونی داعش را درست کردند و تمام اهدافشان این است که بتوانند یک تصویر غیر انسانی و غیر واقعی و کاملا برگرفته از خشونت و وحشی گری منتصب به اسلام درست کنند.


حجت الاسلام گنابادی نژاد با بیان این که به لطف خداوند متعال و با اینکه آموزه های اسلام و معارف مکتب اهل بیت از اصیل ترین اعتبار و جامع ترین برنامه های زندگی است خاطرنشان کرد: امروز وظیفه داریم که اصالت های اسلام ناب محمدی را بیش از گذشته معرفی کنیم و نسبت به آفت های اسلام آمریکایی هم نگران باشیم.

 

وی اظهار کرد: البته نباید امروزه غفلت کنیم که مرزهای اسلام آمریکایی مرزهای گسترده ای شده و این ها بعضی از سرمایه های خود را در بین روحانیت وحوزه های علمیه شیعی و میان فعالیت های شیعیان صرف کردند که حاصل آن شیعه انگلیسی شده است./859/302/ب1

ارسال نظرات