۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۳۱۰۵۹۱
نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نمود پیدا کردن اقدامات نیروی انتظامی در جامعه، مستلزم سلامت تمام‌عیار درون مجموعه ای است

خبرگزاری رسا ـ حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین نکونام، نمود پیدا کردن فعالیت‌ها و اقدامات نیروی انتظامی در جامعه را مستلزم سلامت تمام‌عیار درون مجموعه دانست و گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی جزو مجموعه های موفقی است که تحرک و پویایی در آن نمود دارد و مدام و مستمر خودشان را رصد می کنند.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین محمدعلی نکونام،نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در دیدار با رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی را یک مجموعه تلاش‌گر، متحرک و پویا دانست و گفت: در درون مجموعه نیروی انتظامی تلاش خوبی در جهت سالم‌سازی درون مجموعه‌ای و بالا بردن کیفیت کارها و خدمات صورت می‌گیرد که همین تحرک و پویایی موجب شده است که مردم با یک نگاه امیدوارانه به این مجموعه نگاه کنند.

 

وی تحرک و پویایی را یک فاکتور مثبت برای هر مجموعه خواند و افزود: خوشبختانه نیروی انتظامی جزو مجموعه های موفقی است که تحرک و پویایی در آن نمود دارد و مدام و مستمر خودشان را رصد می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، نیروی انتظامی را بازوی امنیتی درون کشور دانست و افزود: همه نگاه عموم جامعه در جهت مسائل امنیتی و ایجاد و استقرار امنیت در کشور پیش از آن که به دستگاه های قضایی، اطلاعاتی و شورای تأمین که به عنوان تصمیم گیرندگان نهایی در همه أمور هستند، باشد به نیروی انتظامی است چراکه نیروی انتظامی در صحنه و جلوی چشم همگان است.

 

این مقام مسؤول نمود پیدا کردن فعالیت‌ها و اقدامات نیروی انتظامی در جامعه را مستلزم سلامت تمام‌عیار درون مجموعه دانست و گفت: اگر می‌خواهید اقدامات شما در بیرون از جامعه ظهور و بروز داشته باشد باید ایمان، اخلاق، تعهد، نظارت تمام‌عیار و سلامت به معنای واقعی کلمه در درون مجموعه شما حاکم باشد.

 

امام ‌جمعه شهرکرد با اشاره به مسؤولیت سنگین و حجم بسیار گسترده کارها در نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: مبارزه با کالای قاچاق تا مسأله مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکی و تأمین امنیت عمومی و هوشیاری و تلاش گسترده برای مقابله با نقشه‌های مختلف دشمن بخشی از وظایف و کارهایی است که نیروی انتظامی باید انجام بدهد و این‌ها کارهای کم و کوچکی نیست.

 

حجت ‌الاسلام‌ والمسلمین نکونام، دمیدن روح اخلاق‌ مداری و تعهد در درون مجموعه نیروی انتظامی را از رسالت‌ها و وظایف مهم مجموعه عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: بالا بردن ظرفیت‌های معرفتی، اخلاقی، بصیرتی، فکری، سیاسی در همه عرصه  ازجمله مسائل مهمی است که مسؤولان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی باید نسبت به آن نقش‌آفرین باشند.

 

حجت ‌الاسلام ابوتراب بهرامی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نیز در این دیدار از اجرای طرح نهضت روشنگری و حفظ قرآن کریم در ناجا خبر داد و گفت: در این طرح‌ها کارکنان ناجا با اجرای برنامه‌های مختلف با تهدیدها و هجمه‌های دشمن  آشنا می‌شوند.

 

حجت‌ الاسلام بهرامی تأکید کرد: با اجرای طرح نهضت حفظ قرآن کریم در حال حاضر ده‌ها هزار نفر ازکارکنان و خانواده‌های نیرو های انتظامی مشغول حفظ قرآن هستند./9457/202/ب3

 

ارسال نظرات