۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۳۱۰۶۴۸

تبلیغات تلفنی برای یک نامزد اسلام ستیز در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ یک گروه نژاد پرست و اسلام ستیز از مردم خواسته است که برای ریاست جمهوری، دونالد ترامپ را برگزینند چون مواضع ضد اسلامی وی مشخص است.
اسلام هراسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یک گروه افراط گرای نژادپرست در آیووای آمریکا اعلام کرد که با هزاران تماس تلفنی اتوماتیک، مردم آمریکا را به رای دادن به دونالد ترامپ، نامزد جنجال برانگیز حزب جمهوری خواه ریاست جمهوری، ترغیب می کند.

 

نکته مهم این پیام های صوتی اتوماتیک که از سوی «حزب آزادی آمریکا» منتشر شده است، تاکید بر اسلام ستیز بودن ترامپ و حمایت وی از مبارزه با مسلمانان است.

 

گوینده پیام که خود را جراد تیلور از «رنسانس آمریکا» معرفی می کند می گوید: از شما می خواهم که به دونالد ترامپ رای دهید چون او تنها کاندیدایی است که از پذیرش پناهجویان مفید برای آمریکا دفاع می کند.

 

در ادامه پیام صوتی می آید: ما در آمریکا به مسلمانان نیازی نداریم بلکه پناهجویان سفیدپوستی را می خواهیم که باهوش و با سواد بوده و با فرهنگ ما سازگاری داشته باشند. به ترامپ رای دهید.

 

شایان ذکر است که دونالد ترامپ، سرمایه دار سرشناس آمریکایی، در نطق های انتخاباتی خود بارها با اتهام زنی به مسلمان موجب دامن زدن به اسلام هراسی در آمریکا شده و نیز با بدگویی از سایر نامزدهای ریاست جمهوری، حتی صدای اعتراض مقامات آمریکایی را نیز درآورده است./847/ب903/د

ارسال نظرات