۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۳۱۰۶۷۲
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

دشمنی آل سعود با ایران ریشه در حمایت های مستکبران دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به خوش خدمتی های حکام سعودی به مستکبران جهان، گفت: دشمنی های آل سعود با ایران ریشه در حمایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد.
حجت الاسلام موسوي

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: آل سعود به زودی از اقدامات جنایتکارانه خود شرمسار و نادم خواهد شد.


حجت الاسلام موسوی ادامه داد: دشمنی آل سعود با ایران ریشه در حمایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد، تلاش های آل سعود در جهت قطع ارتباط و موضع گیری در مقابل ایران نیز نمونه خوش خدمتی حکام سعودی به مستکبران جهان است.


وی یادآور شد: کینه توزی های آل سعود و حکام وهابی عربستان نسبت به کشور ایران امر تازه ای نبوده و پیش از این نیز بارها شاهد کارشکنی ها و اختلاف افکنی های این رژیم منحوس و منفور بوده ایم.


مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: حکام ستمگر و دیکتاتور مآب سعودی بر بیت الله الحرام و اماکن مقدس همچون مسجد النبی و قبرستان بقیع تسلط دارد از همین روی قطع ارتباط با عربستان به نظر فرمانده کل قوا بستگی دارد.


وی خاطرنشان کرد: در سراسر تاریخ بارها ثابت شده که ظالمان جهان تاوان ظلم و جور خود به مظلومان را خواهند پرداخت، آل سعود نیز به زودی پاسخ جنایت های خود را دریافت خواهد کرد.


حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: کشور ایران از قطع ارتباط با دولت سعودی و نان خورهای عربستان در منطقه لطمه ای نخواهد دید بلکه آن ها از قطع ارتباط با قدرت اول منطقه بسیار متضرر خواهند شد.


مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: به زودی کشورهای منطقه از پیرامون دولت سعودی پراکنده شده و از کردار خود نادم خواهند شد، کشورهای منطقه باید بدانند دنباله روی کورکورانه عاقبتی جز پشیمانی به بار نخواهد آورد.


وی در پایان عنوان داشت: آل سعود با جنایات بی شمار زوال و نیستی خود را رقم می زند و قطعا تفکر جامعه جهانی نسبت به آل سعود منفی بوده و این حکام دیکتاتور باید پاسخگوی اقدامات سفاکانه خود باشند./857/302/ب1

ارسال نظرات