۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲
کد خبر: ۳۱۰۷۱۳
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل:

خون شیخ نمر وهابیت را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان آران و بیدگل گفت: خون شیخ نمر که منادی حق و مدافع حرم اهل بیت(ع) است، وهابیت انگلیسی را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد موسوي

حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه شهرستان آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که جنایات آل سعود نشانه دشمنی این حکومت نسبت به مکتب دنیای تشیع و پیروان اهل بیت(ع) است، گفت: جنایات آل سعود و فشارهای سیاسی علیه شیعیان در عربستان، آل سعود را به پرتگاه خواهد کشاند.

 

وی افزود: خون مبارک شیخ نمر که منادی حق و مدافع حرم اهل بیت(ع) است، وهابیت انگلیسی را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که وزارت امور خارجه ایران اسلامی باید با اتفاقاتی نظیر اعدام شیخ نمر با قاطعیت برخورد کند، گفت: انفعال دولت در مواقع حساس نشانه ضعف و عقب نشینی است.

 

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل ابراز کرد: آل سعود به واسطه جنایاتی که در سوریه، عراق و یمن انجام داده، در حال فروپاشی است و به زودی سرنگون خواهد شد.

 

وی با تأکید بر این که صدای شکستن استخوان های حکومت فاسد آل سعود به گوش می رسد، گفت: وزارت امور خارجه ایران و دولت جمهوری اسلامی باید در مواقعی مانند اعدام شیخ نمر با قاطعیت برخورد کنند، چرا که سکوت به صلاح نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

 

به گفته وی، سکوت در برابر جنایات آل سعود موجب نارضایتی مردم است، از این رو دولت باید مانند مراجع تقلید که قاطعانه در برابر جنایات آل سعود موضع گرفتند، واکنش نشان دهد.

 

حجت الاسلام موسوی گفت: موضع مقتدارنه ایران اسلامی به جنایات آل سود موجب جلوگیری از ادامه رفتارهای وحشیانه این رژیم و موضعی صحیح و انقلابی خواهد بود./1307/302/ب1

ارسال نظرات