۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۳۱۰۷۱۶
امام جمعه هفتگل:

تلاش ایران برای حفظ وحدت و آرامش در منطقه و جهان بی نظیر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هفتگل با اشاره به این که تلاش های جمهوری اسلامی ایران جهت حفظ وحدت و آرامش در منطقه و جهان بی نظیر است اما متاسفانه عربستان سعودی و خاندان آل سعود به آخر کار خود رسیده اند، گفت: دیوانه وار در حال جنایت هستند و همچون صدام ملعون دست به جنایت های وحشیانه ای در عالم اسلام زده اند.
ايران

حجت الاسلام علی خلیلی امام جمعه هفتگل، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت شهادت آیت الله نمر باقرالنمر، از آن به عنون حادثه ای جبران ناپذیر یاد کرد، ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا کنون با رفتار در تمام صحنه ها به دنبال وحدت بودیم.

 

وی با اشاره به این که تلاش های جمهوری اسلامی ایران جهت حفظ وحدت و آرامش در منطقه و جهان بی نظیر است اما متاسفانه عربستان سعودی و خاندان آل سعود به آخر کار خود رسیده اند، اظهار داشت: دیوانه وار در حال جنایت هستند و همچون صدام ملعون دست به جنایت های وحشیانه ای در عالم اسلام زده اند.

 

این مقام مسؤول با بیان این که آل سعود به رژیم صهیونیستی و اسرائیل دیگری در منطقه تبدیل شده و محور شرارت و نا امنی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران باید به صورت فعالانه به این مسأله بپردازد و در انجام هرگونه اقدامی کوتاهی نکند.

 

حجت الاسلام خلیلی گفت: امت های اسلام به ید واحد و وحدت میان خود بایستی در برابر کفار و یاه گویان ایستادگی کنند و نگذارند که دشمن در میان آنها نفوذ پیدا کرده و سبب تفرقه و دو دستگی میان آنها شود.

 

امام جمعه هفتگل با اشاره به این که اعدام شیخ نمر بیانگر درماندگی و استیصال رژیم آل سعود است، ادامه داد: آل سعود بداند با انجام این جنایات زمینه نابودی خود را تسریع بخشیدند.

 

وی با دروغین خواندن ادعای سازمان‌های بین‌المللی غربی در دفاع از حقوق بشر، بیان داشت: این سازمان ها با وجود ادعای دفاع از حقوق بشر، در برابر حکم اعدام شیخ نمر سکوت اختیار کردند.

 

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به این که آل سعود از مکتب و تربیت شدگان شیخ نمر واهمه دارد، گفت: آنها با تصور از بین بردن ایشان به خیال خود از شعله ور شدن افکار و نور ایشان ممانعت کرده در حالی که چنین تصوری خیالی بیش نیست./9453/303/ب3

ارسال نظرات