۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۳۱۰۷۸۱
امام جمعه دزفول:

اقدامات عربستان سعودی سبب سرافکندگی مسلمانان شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با اشاره به این که عربستان سعودی در مقابل جهان اسلام ایستاده و سبب سرافکندگی مسلمانان شده اند، گفت: قطع ارتباط عربستان با ایران در واقع فرار به جلو است و از آن جنایت هولناک اعدام آیت الله نمر چیزی کاسته نمی شود چراکه ایشان تنها از وضع موجود انتقاد کرده بود و در هیچ جای دنیا کسی را به این دلیل اعدام نمی کنند.
حجت الاسلام سيدمحمدعلي قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حکام خود فروخته و بی تدبیر عربستان سعودی همراه با رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مسلمانان همت بسته اند، ابراز داشت: آل سعود به نیابت از دشمنان اسلام جنگ های نیابتی علیه مسلمانان را در کشورهای یمن، بحرین، عراق و سوریه ایجاد کرده اند.

 

وی با اشاره به این که قطع روابط دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران نشانه استیصال عربستان سعودی است، ادامه داد: اکنون حکامی در عربستان سعودی حکومت می کنند که نسبت به الفبای سیاست آشنایی ندارند.

 

این مقام مسؤول افزود: عربستان سعودی در مقابل جهان اسلام ایستاده و سبب سرافکندگی مسلمانان شده؛ کسانی که مدعی خدمت به حرمین شریفین دارند متاسفانه با رفتار و کارهای خود به دشمنان بهانه می دهند که از این طریق اصل اسلام را زیر سوال ببرند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول بیان داشت: قطع ارتباط عربستان با ایران در واقع فرار به جلو است و از آن جنایت هولناک اعدام آیت الله نمر چیزی کاسته نمی شود چراکه ایشان تنها از وضع موجود انتقاد کرده بود و در هیچ جای دنیا کسی را به این دلیل اعدام نمی کنند.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان این که در ارزیابی دولت عربستان سعودی پی می بریم که عملکرد آن بی تدبیرانه، ضعیف و ناشی از نادانی است، خاطرنشان کرد: آل سعود در عرصه های مختلف بین المللی به گونه ای عمل کرد که تمامی مسلمانان و بخشی از کشورهای عربی را علیه خود تحریک کرده اند.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به این که دولت سعودی روز به روز در حال انزوا است و بسیاری از کشورهای اروپایی جنایت اعدام شیخ نمر توسط عربستان را محکوم کرده اند و گفته اند که این اقدام مختالف آزادی و دموکراسی است، اظهار داشت: با این بی تدبیری های دشمنان که امام سجاد(ع) فرموده «الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقی» که خداوند را شکر می کنیم که دشمنان ما را از احمق ها قرار داده، مصداق بارز آن در حکام آل سعود تجلی پیدا کرده است./9453/303/ب3

ارسال نظرات