۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۳۱۰۸۱۸
سرلشکر صفوی:

آل سعود عاقبت صدام را در نظر بگیرد/ رژیم سعودی با اسرائیل سیاست‌های یکسان دارد

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به توطئه‌های آل سعود در منطقه و تبعیت این رژیم از آمریکا و اهداف آن، گفت: رژیم آل سعود عاقبت صدام را در نظر داشته باشد و از قدرت ایران غافل نشود.
سرلشکر صفوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی ظهر امروز در بزرگداشت سردار فولادگر، در مسجد سید اصفهان، با اشاره به وجود بیش 7500 شهید در گلستان شهدای اصفهان در تخت فولاد، گفت: گذشتگان ما می‌گفتند در تخت فولاد دری از درهای بهشت وجود دارد و ما امروزه با حضور این شهدا این مسأله را درک می‌کنیم.

 

سرلشکر صفوی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم اصفهان، مردمی ولایتمدار و انقلابی هستند که همواره در خدمت انقلاب و کشور بوده‌اند و برای دفاع از ولایت و اسلام و انقلاب اسلامی همیشه آماده و در صحنه هستند.

 

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب ارزیابی افراد را از طریق سه ملاک مهم دانست و تصریح کرد: نخستین ملاک اینکه اندیشه و تفکر افراد را باید مورد ارزیابی قرار داد، پس از آن باید دید شخص در زمینه‌های مختلف به چه صورت عمل می‌کند و چه عملکردی در مسائل گوناگون دارد.

 

وی ادامه داد: ملاک سوم که با آن افراد را مورد ارزیابی باید قرار داد این است که بسنجیم این اشخاص چه رفتار اجتماعی دارند و از نظر اخلاقی به چه صورت هستند، با این سه ملاک اگر بخواهیم پیرامون سردار فولادگر صحبت کنیم باید گفت ایشان از یک جهان‌بینی توحیدی و معرفتی برخوردار بودند و معارف بسیاری در اندیشه اسلامی داشتند.

 

ائتلاف آمریکا، اسرائیل و آل سعود منطقه را به خاک و خون کشیده است

سرلشکر صفوی با اشاره به فعالیت‌های گسترده سردار فولادگر در هشت سال دفاع مقدس و در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: منطقه ما در جنوب غرب آسیا است و شرایط و اوضاعی ویژه و خاص دارد، ائتلافی از آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل تشکیل شده است که در منطقه بیش از 5 سال است کشورهای عراق، سوریه و یمن را به خاک و خون کشیده‌اند.

 

وی افزود: در برابر این ائتلاف که مشغول جنایت و کشتار مردم است ائتلافی به رهبری ایران و با حضور روسیه، لبنان، سوریه و عراق تشکیل شده است که در حال حمایت از ملت و کشورهای مظلوم در منطقه است.

 

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، بنیانگذار تفکر و حکومت وهابیت را انگلیس ذکر کرد و گفت: پس از جنگ اول جهانی انگلیس رژیم آل سعود را به وجود آورد، رژیمی که شاهد هستیم از ابتدای انقلاب اسلامی بیشترین خباثت‌ها و دشمنی ها را با انقلاب داشته است و توطئه‌های بسیاری علیه انقلاب انجام داده است.

 

وی با اشاره به حمایت آل سعود از رژیم صدام در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: رژیم آل سعود چندین میلیارد دلار به صدام در جنگ با ایران کمک کرد، همچنین آنها میلیاردها دلار در عراق هزینه کردند تا یک نخست وزیر آمریکایی و طرفدار غرب در عراق سرکار بیاید ولی چنین اتفاقی رخ نداد و آنها در این توطئه شکست خوردند.

 

حمایت آل سعود از تروریست‌ها موجب آوارگی 9 میلیون نفر شده است

سرلشکر صفوی خاطرنشان کرد: آل سعود طی 5 سال گذشته چندین میلیارد دلار در جنگ سوریه و یمن هزینه کرده است، حدود 10 هزار نفر از طرف آل سعود برای داعش فرستاده شده است تا در سوریه دست به جنایت بزنند و حاصل این کار کشته شدن 250 هزار نفر در سوریه و آواره شدن بیش از 9 میلیون سوری و عراقی است.

 

وی با اشاره به حمایت‌های عربستان از ترکیه برای گسترش جنایت در منطقه ابراز کرد: آمریکا در تلاش بود که در عراق دولتی ضد ایرانی تشکیل شود اما برخلاف میل آنها دولتی شیعی در عراق روی کار آمد، آمریکایی ها از طریق آل سعود در حال نابود کردن زیرساخت‌های عراق هستند تا بتوانند این کشور را به سه کشور کوچکتر تجزیه کنند.

 

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به فروش بیش از 50 میلیارد دلار از سوی آمریکا و اروپا به کشورهای حوزه خلیج فارس تصریح کرد: 30 میلیون دلار از این سلاح‌ها را آل سعود خریداری کرده است و این جای سؤال دارد که چرا رژیم سعودی حتی یکی تیر هم به سمت اسرائیل شلیک نکرده است؟ آنها سیاستی یکسان با رژیم صهیونیستی دارند و مایل هستند تا ناامنی‌ها را به سمت ایران بکشند.

 

وی در ادامه ضمن توصیه به آل سعود که عاقبت صدام را جلوی چشمان خود قرار دهند و از قدرت ایران غافل نشوند و گفت: خوشبختانه رهبری بلندمرتبه و با تدبیر داریم و امیدواریم دولت و ملت با همبستگی کامل و با حضوری هوشمندانه مجلس و خبرگان را هوشمندانه انتخاب کنند و حضور فعال مردم ما در صحنه سیاسی برای دفاع از ارزش‌ها است./1304/202/ب1

ارسال نظرات