۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۳۱۰۹۳۵
به همت مرکز خدمات آذربایجان شرقی؛

مسابقه کتاب‌خوانی ویژه مزدوجین طلاب سال 1394 برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقه کتابخوانی «تحکیم خانواده» ویژه مزدوجین طلاب سال 94 به همت معاونت فرهنگی مرکز خدمات آذربایجان شرقی برگزار می شود.
مرکز خدمات حوزه علميه

خدادادی، مسؤول روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی تحکیم خانواده ویژه مزدوجین طلاب سال 94 خبر داد.


وی ابراز داشت: کتاب و کتاب‌خوانی همواره یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب بوده است و نشان از دغدغه ایشان برای جا افتادن این فرهنگ در میان خانواده‌ها دارد، خصوصا توجه به بنیان خانواده از دیگر مؤکدات رهبر معظم انقلاب است.


خدادادی افزود: از این رو معاونت فرهنگی مرکز خدمات استان برای دستیابی به این هدف در میان خانواده طلاب و روحانیان در نظر دارد یک مسابقه کتاب‌خوانی ویژه مزدوجین سال 1394 و اختصاصاً برای همسران طلابی که در سال 1393 ازدواج کرده‌اند برگزار کند.


وی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در این مسابقه می‌توانند سؤالات مسابقه را از پَروَنجا(محل نگهداری پرونده‌ها) پیوست در سایت مرکز خدمات استان دریافت کنند، مهلت ارسال پاسخنامه تا تاریخ بیستم فروردین‌ما 1395 است که جوایز مسابقه متعاقباً اعلام خواهد شد.


مسؤول روابط عمومی مرکز خدمات با بیان این‌که تمام سؤالات از کتاب تحکیم خانواده استاد محمد ری‌شهری است، گفت: این کتاب در بسته فرهنگی مرکز تقدیم شد، و لازم است در پاکت نامه عنوان «مسابقه تحکیم خانواده 94» نوشته شود.


وی گفت: پاسخ سؤالات باید به آدرس تبریز، خیابان مطهری کوچه سید علی حکیم، جنب مسجد جامع، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی با کد پستی 51385-3666 ارسال شود.


خدادادی بابیان این‌که برای شرکت در مسابقه باید به 18 سؤال پاسخ صحیح داده شود، افزود: برای کسب اطلاع بیشتر متقاضیان می‌توانند با شماره تلفن‌های 35237417- 35249123- 35237222 داخلی چهار و پنج تماس حاصل کنند./854/303/ب2

ارسال نظرات