۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۳۱۰۹۵۲
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

افکار آل سعود همسو با اهداف و تفکرات مستکبران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اقدامات و موضع گیری های اخیر حکام عربستان، گفت: افکار آل سعود همسو با اهداف و تفکرات مستکبران جهان است.
ماموستا محمدي

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: افکار آل سعود با اهداف و تفکرات مستکبران جهان همسو است، هدف صهیونیست ها و رژیم صهیونیستی ایجاد شکاف در روابط مسلمانان جهان است.


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: اقدامات غیر معقول عربستان نتیجه عدم پایبندی آن ها به اسلام بوده و ماهیت حقیقی آن ها را فاش می کند، مردم هوشیار و با بصیرت و آزاده جهان با ابراز انزجار از اقدامات آل سعود موضع خود را نسبت به این رژیم دیکتاتور نشان دادند.


ماموستا محمدی اعدام شیخ نمر را نشانه ضعف و درماندگی حکام سعودی از برخورد با عالمان مجاهد دانست و تأکید کرد: شیخ نمر به دنبال روشنگری اذهان مسلمانان و تقویت رابطه شیعیان و اهل تسنن بود و هیچ اقدام ضد امنیت کشور عربستان را انجام نداد؛ پاسخ سخن گفتن صدور و اجرای حکم اعدام نیست.


وی تصریح کرد: آل سعود پس از فاجعه منا نه تنها اقدام مثبتی در جهت تنویر افکار عمومی انجام نداد بلکه با ادامه دادن اقدامات تفرقه انگیز و وحشیانه سعی در دامن زدن به اختلافات در جهان اسلام داشت.


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه بیان داشت: اقدامات آل سعود به تبعیت از اقدامات اربابان مستکبر آن ها، ظالمانه و غیر منطقی است و چهره اسلام را در جهان تیره و مخدوش می کند.


ماموستا محمدی ابراز داشت: حکام سعودی باید دست از اقدامات جنایتکارانه خود بردارند و به ظلم به افراد بی گناه و مظلوم پایان دهند زیرا باید پاسخگوی تمام اعمال ننگین خود باشند.


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پایان گفت: زمان زیادی به پایان عمر حکومت آل سعود باقی نمانده و به سبب اقدامات جنایتکارانه و در پیش گیری حکومت دیکتاتوری به زوال نزدیک می شوند./857/302/ب1

ارسال نظرات