۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۳۱۱۰۲۰
فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر:

بسیج و مردم در جریان فتنه 88 طومار فتنه گران را پیچیدند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در جریان فتنه نیز بسیج و مردم وارد میدان شدند و توانستند طومار فتنه گران را بپیچانند و آن اقیانوس عظیم را ایجاد کنند و پلیدیها را بشویند و یک روز تاریخی از 9دی برجا بماند.
سردار جميري فرمانده سپاه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه مجمع عمومی بسیج در بوشهر با اشاره به ظرفیت های بسیج گفت: بسیج قدرت اصلی نظام و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که برخاسته از امت حزب الله و اقشار مردم است.


وی با بیان اینکه بسیح اقتدار ملی ما است، افزود: در هر مقطعی از این انقلاب بسیج بوده که این انقلاب را نجات داده است، از اقشار مختلف مردم گرفته از بسیج دانش آموزی تا دانشجویی و طلاب و روحانیان معظم و جامعه پزشکان، اصناف و... که معتقد به نظام و رهبری هستند، تفکر بسیجی دارند و توانستند این انقلاب را نجات دهند.


فرمانده سپاه امام صادق(ع) اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران اطلاعات به دست مردم افتاده بود و با کمک همین اطلاعات مردمی، سپاه و بسیج، موجب شد که پیچیده ترین حزب یعنی حزب توده منحل شود و حتی بعد از پیروزی انقلاب نیز بسیج توانسته در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و علم و سازندگی به فعالیت های خود ادامه دهد.


جمیری بیان داشت: دشمن با سیاست های خود با تهمت ها و رفتارهای نامناسب علیه بسیج، مردم را از این نهاد و نیروهای ارزشی و انقلابی دور سازند و در پی تضغیف سپاه هستند تا فضای نامناسب ایجاد کنند ولی این را بدانند که  بسیج و نیروهای سپاهی مورد قبول مردم ایران هستند و نمونه آن یک شخصیتی مثل قاسم سلیمانی است.


فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در جریان فتنه نیز بسیج و مردم وارد میدان شدند و توانستند طومار فتنه گران را بپیچانند و آن اقیانوس عظیم را ایجاد کنند و پلیدیها را بشویند و یک روز تاریخی از 9دی برجا بماند.


وی ادامه داد: امروز کسانی که با ادبیات نظام آشنا نیستند سیاه نمایی می کنند و درون کشور را ضعیف نشان می دهند تا فضای نامناسب ایجاد شود و در اصل از کسانی اطاعت می کنند که در جهت تضعیف سپاه و بسیج و ولایت برآمده اند تا فضا را غبارآلود کنند که اینها را نباید جدی گرفت و اعتنایی کرد چرا که طبل توخالی است.


جمیری با بیان اینکه می خواهند در انتخابات و مراکز تصمیم ساز کشور نفوذ کنند، افزود: آنها در این فکرند که افرادی را به مجلس راه دهند که مثل مجلس ششم چشم و گوششان به شبکه های بی بی سی باشد و مزد و مواجبشان را از بیگانگان دریافت کنند که باعث تضعیف نظام شوند و دشمن را روی کار آورند تا آشوب برپا کند.


وی افزود: مجلس ضداستکباری باید مقابل توطئه های دشمن بایستد نه اینکه نگاهش به سمت دشمن باشد و به آنها امیدواری دهد.


وی خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان بازوی توانمند رهبری این طرفیت را دارد که در همه عرصه ها بتواند با اقتدار و در مقابل دشمن بایستد و با افتخار توانسته این مسیر را طی کند.


فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به انتخابات آینده، اظهار داشت: در انتخابات آینده باید افرادی بیایند که متدین و معتقد به اسلام و مومن و متعهد باشند و مصداق ولایت و رهبری را قبول داشته باشند.


وی افزود: گذشت ها و تلاش های افراد را نمی شود نادیده گرفت همان‌گونه که امام راحل فرمودند که این انقلاب را نباید به دست نااهلان سپرد و دیدید که هر جا سپاه و بسیج عقب نشینی کرده افرادی جای آنها را پر کردند.


جمیری تصریح کرد: صاحبان این انقلاب و نظام بسیج و مردم ولایتمدار و قانون مدار هستند و  توانستند به نظام جمهوری اسلامی ایران رای دهند، ما نباید عقب نشینی کنیم، بلکه باید در حفظ ارزش های انقلاب و نظام ماهیت وجودی خود را حفظ کنیم.


فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات و تایید صلاحیت آنها کم کاری شده است؛ چرا کسی که حکم زندان و سابقه زندان بودن او مشخص شده باید تایید صلاحیت شود.


وی افزود: ارزش های انقلاب را نباید زیرپا گذاشت این انقلاب متعلق به شهداست و اکنون این شهدا هستند که مسیر انقلاب را برای ما روشن می سازند.


جمیری خاطرنشان کرد: باید با شفافیت و شجاعت بصیرت افزایی کرد و تلاش ما در همه عرصه ها و انتخابات دفاع از نظام و انقلاب، و همزمان در خارج از کشور دفاع از حرم و ارزش های انقلاب است.


وی افزود: فرصت دشمن محدود است و بر همین اساس فرمول نفوذ را ترفند آخر خود قرار داده است برای اینکه قدرت ما را پذیرفته و توانایی های ما را هم دیده و همه اینها در چهره های بسیجی مانند گذشته می بینیم تا آنجا که به اوج قله پیروزی برسیم./833/202/ب2

ارسال نظرات