۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۳۱۱۱۱۱
مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر مشهد:

مجلسی بر اساس شاخص های انقلاب انتخاب کنیم

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) مشهد با اشاره به این که شرکت همگان در انتخابات، مانع محقق شدن اهداف دشمن است، گفت: باید مجلسی بر مبنای شاخص های انقلاب و نماینده هایی شجاع، مستقل و مردمی انتخاب کنیم.
طاهره آشفته، مدير مدرسه علميه حضرت زهراي اطهر(س) مشهد

طاهره آشفته، مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به شرکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و گفت: با توجه به این که حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای شرکت همگان در انتخابات را موجب پایداری و تقویت نظام اسلامی، استمرار تأمین امنیت کامل، افزایش اعتبار و آبروی ملت در چشم جهانیان و سبب ابهّت جمهوری اسلامی ایران در نزد دشمنان خواندند، ما نیز با تبعیت از ایشان باید برای حفظ نظام در انتخابات شرکت کنیم.

 

وی با اشاره به این که نا امید کردن مردم از شرکت در انتخابات، تاکنیک دشمن است، ابراز داشت: ما با شرکت در انتخابات می توانیم، دشمن را به زمین بزنیم و اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم، چه بسا باعث می شود که اهداف دشمن محقق می شود.

 

برای انتخابات نماینده خوب باید شاخص های انقلاب را بدانیم
آشفته به معیارهای انتخابات نماینده خوب اشاره کرد و گفت: ما برای انتخاب نماینده خوب باید شاخص های صحیح انقلاب را بدانیم و برای دانستن این شاخص ها باید تحقیق کنیم.

 

مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) مشهد افزود: اگر ما خود، این شاخص ها را نمی دانیم، باید برای دانستن آن ها از افراد انقلابی، متدین و آگاه سوال کنیم تا ما را رهنمایی کنند.

 

وی به دقت در رأی دادن اشاره و  ابراز داشت: بر مبنای ظاهر افراد به آن ها اعتماد نکینم و به آن ها رأی ندهیم بلکه از افراد مطلع سؤال کنیم.

 

مجلسی شجاع، مستقل و مردمی انتخاب کنید
آشفته با بیانات رهبر معظم انقلاب برای انتخاب مجلس خوب اشاره کرد و گفت: مجلسی باید انتخاب کنیم که آزاد، شجاع، مستقل و مردمی باشد، یعنی آن گونه که مردم می خواهند در مجلس موضع گیری کند، نه بر اساس خواسته دل خود.

 

مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) مشهد افزود: یک نماینده محلس خوب، باید دغدغه مردم را داشته باشد و برای رفع خواسته های آن ها تلاش کند.

 

وی افزود: مردم به لیست هایی که در نزدیکی انتخابات ارائه می شود، دقت کنند و تحقیق کنند این لیست ها از چه احزاب، گروه ها و افرادی است و باید پرس و جو کنند که موضع و عقاید این افراد چیست؛ چرا که ممکن است در گذشته موضع انقلابی داشتند و در خط امام و ولایت بودند، اما اکنون موضع خود را تغییر دادند، از این رو باید به حال فعلی افراد دقت کنیم.

 

آشفته با بیان این که به افرادی رأی دهیم که در خط امام و ولایت فقیه باشند، افزود: باید دقت کرد به افرادی رأی داد که سابقه درخشانی داشته باشند؛ افرادی که در فتنه 88 حضور داشتند و نقش فعال و تأثیر گذاری در این جریان داشتند، قابل اطمینان نیستند./1309/302/ب2

ارسال نظرات