۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۳۱۱۱۱۷

روند رو به افزایش جمعیت مسلمانان آمریکا با وجود تبلیغات منفی علیه اسلام

خبرگزاری رسا ـ با آنکه در کشورهای غربی تبلیغات گسترده‏ای علیه اسلام انجام می شود، رشد جمعیت مسلمانان در آمریکا روندی افزایشی داشته است.
نماز جمعه مسلمانان آمريکا مسجد هريسبورگ

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آماری که به تازگی منتشر شده است نشان می دهد که حضور مسلمانان در آمریکا مشهودتر و تعداد رای آنان بالاتر خواهد رفت که این امر به روند رو به افزایش جمعیت مسلمانان در این کشور اشاره دارد.

 

پژوهش جدید اندیشکده برجسته پیو نشان می دهد که تاکنون جمعیت مسلمانان آمریکا افزایشی اندک داشته است اما انتظار می رود که جمعیت این اقلیت تا سال 2050 میلادی به دو برابر افزایش یابد.

 

در حال حاضر حدودا 3.3 میلیون نفر مسلمان در آمریکا زندگی می کنند که این تعداد 1 درصد از کل جمعیت این کشور را تشکیل می دهد اما این رقم در سال 2010 حدود 0.9 درصد بود. به گفته پژوهشگران پیو، یهودیان 1.8 درصد و هندوان 0.7 درصد از کل جمعیت آمریکا را تشکیل می دهند.

 

این پژوهش که نشان دهنده روند صعودی رشد جمعیت مسلمانان در آمریکا است، همچنین بیان می کند که تا سال 2050 دین اسلام دومین دین آمریکا خواهد بود و نیز جمعیت مسلمانان کل جهان در آن سال با جمعیت مسیحیان برابر خواهد شد.

 

گزارش های رسمی کشورهای غربی به ویژه آمریکا که برجسته ترین آن پژوهش های اندیشکده های مختلف آمریکا نظیر پیو است، نشان دهنده شکست توطئه های صهیونیزم و استعمار است به طوری که با وجود تبلیغات منفی علیه اسلام، روز به روز به تعداد مسلمانان حتی در آمریکا افزوده می شود./847/ب902/د

ارسال نظرات