۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۳۱۱۱۴۵
27 دی‌ماه در قم؛

نخستین نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت برپا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت با حضور 30 مجموعه تخصصی در قالب سه کمیسیون تبلیغی، پژوهشی و آموزشی در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برپا می‌شود.
نمايشگاه طلايه‌داران نقد وهابيت وهابيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست خبری نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت با حضور اصحاب رسانه و جراید و با سخنرانی حجت الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی استان قم و حجت الاسلام سید مهدی علیزاده موسوی رییس پژوهشکده حج و زیارت صبح امروز در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام روستا آزاد در ابتدای این نشست خبری از افتتاحیه نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت در تاریخ 27 دی ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: جریان‏های تکفیری و فرقه وهابیت، امروزه بزرگ‏ترین چالش در جهان بوده و در حال ایجاد تفرقه میان مسلمانان جهان هستند.

 

وی ادامه داد: در همین راستا نخستین نمایشگاه نقد وهابیت در کشور با حضور 30 مجموعه تخصصی در قالب سه کمیسیون تبلیغی، پژوهشی و آموزشی برگزار می‏شود تا با تشکیل جلسات تخصصی به نقطه نظرات مشترکی برای برطرف کردن خلأهای موجود بپردازند.

 

حجت الاسلام علیزاده موسوی نیز در ادامه این نشست با اشاره به این‌که فعالیت‏ها در زمینه نقد وهابیت به صورت مقطعی و جزیره‏ای است، گفت: این نوع فعالیت مؤسسات سبب شده است تا در یک زمینه فعالیت‏های متراکمی انجام شود و در مقابل به برخی موضوعات مثل جریان‏های معاصر سلفی و وهابیت زیاد پرداخته نشود.

 

گفتنی است، نمایشگاه طلایه‌داران نقد وهابیت از یکشنبه 27 دی ماه سال جاری به مدتپنج روز از ساعت 9 تا 12 صبح و از ساعت 15 تا 19 عصر در سالن همایش‏های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‏شود./840/203/ب2

ارسال نظرات