۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۳۱۱۱۵۷

صدور 52 گواهینامه مربی مهد کودک از سوی مؤسسه مهد قرآن

خبرگزاری رسا ـ همزمان با اتمام دوره تربیت مربی مهد کودک در مؤسسه کشوری مهد قرآن تعداد 52 فقره گواهینامه قبولی جهت شرکت کنندگان دوره صادر شد.
مؤسسه مهد قرآن کريم

به گزارش خبرگزاری رسا، جواد فومنی الحائری، مدیر مهد قرآن استان تهران و مسؤول این دوره‌های آموزشی گفت: برای دانشجویان دوره تربیت مربی مهد کودک که از نیمه اول مهر ماه تا پایان آبان سال جاری در کلاس‌های آموزشی شرکت کرده و با گذراندن 120 ساعت دروس علمی آموزشی و کارورزی به موفقیت در آزمون دست یافته‌اند گواهینامه آموزشی صادر شده است که بزودی طی مراسمی به آنها اعطاء خواهد شد.

 

فومنی الحائری با اشاره به الزام دارا بودن مدرک رسمی از سازمان بهزیستی کشور برای مسؤولان و شاغلان در مهدهای کودک، تصریح کرد: مهد قرآن استان تهران به صورت پیوسته و مستمر در حال برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت، مؤسس، مربی، کمک مربی و مهد کودک جهت عموم مخاطبان است.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات جامع ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌ 3-33522500 تماس گرفته و یا به نشانی اینترنتی www.ayeh.ir مراجعه کنند و یا به صورت حضوری به نشانی مؤسسه مهد قرآن واقع در میدان خراسان، خیابان خراسان، جنب مسجد مرحوم آیت اله فومنی مراجعه کنند./998/102/ب2

 

منبع: مؤسسه مهد قرآن

ارسال نظرات