۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۳۱۱۲۴۰

دیدار مدیران رادیو معارف با مراجع عظام تقلید

خبرگزاری رسا ـ جمعی از مدیران رادیو معارف و صدا و سیمای مرکز قم با مراجع عظام تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و علوی گرگانی دیدار کردند.
ديدار مديران راديو معارف با مراجع عظام تقليد

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از مدیران رادیو معارف و صدا و سیمای مرکز قم با مراجع عظام تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و علوی گرگانی دیدار کردند.

 

در این دیدار که مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم، مدیر رادیو معارف و جمعی از مدیران مجموعه حضور داشتند، مراجع عظام تقلید با تجلیل از تولیدات رادیو معارف، رهنمودهایی را بیان داشتند و بر ضرورت بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت عظیم حوزه علمیه قم در تأمین محتوای این رسانه دینی تأکید کردند.

 

در این دیدارها مجتبی تونه‌ای، مدیر رادیو معارف با قدردانی از همکاری مستمر و مؤثر مراجع معظم تقلید و نمایندگان آنان با رادیو معارف، افزود: برنامه‌هایی همچون «زمزم احکام» زمینه ارتباط مستقیم مراجع عظام با شیفتگان معارف قرآن کریم و آموزه های اهل بیت علیهم السلام در سر تا سرکشور را فراهم آورده و با استقبال گسترده مخاطبان همراه شده است.

 

تونه‌ای با ارائه گزارشی از فعالیت های برنامه سازی و عملکرد این رسانه دینی، همجواری با ذخائر معنوی حوزه علمیه قم را فرصتی ذی قیمت برای رادیو معارف دانست و از آمادگی کامل این رسانه برای همکاری با حوزه علیمه قم و مؤسسات پژوهشی آن در راستای نشر اخلاق و ترویج معارف اسلام ناب خبر داد./998/102/ب2

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات