۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۳۱۱۳۸۴
عضو ارشد حزب الله لبنان:

اجرا شدن توافقنامه هسته ای ایران به ضرر عربستان و اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان لبنان اجرایی شدن تواقفنامه هسته ای ایران را یک پیروزی بزرگ برای محور مقاومت و شکست برای عربستان و رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
حجت الاسلام نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان


 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، توافقنامه هسته ای ایران را یک پیروزی بزرگ برشمرد و گفت: این توافقنامه یک دستاورد استراتژیک است که معادلات منطقه را تغییر می دهد.

 

وی افزود: ایران با مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی کشورهای ابرقدرت توانست شرایط بهتری را برای تقویت محور مقاومت در منطقه فراهم کند. ایران همانند گذشته، عمق استراتژیک محور مقاومت به حساب می آید.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: توافقنامه هسته ای ایران یک شکست بزرگ برای  رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی قلمداد می شود چرا که ایران توانست حق مسلم خود را به دست آورد و جایگاه خود را در میان کشورهای هسته ای تثبیت کند.

 

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: زمانی که عربستان سعودی احساس کند در سیاست های اشتباه خود به نقطه پایان رسیده و در برابر ایران و یمن شکست خورده است، متحمل خسارت های بیشتری در منطقه خواهد شد. عربستان سعودی رسیدن به اهداف شوم خود را بر مصلحت مسلمانان ترجیح می دهد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: عربستان سعودی از نظام خونریزی برخورد است که تنها به دنبال سرکوب و سلطه گری است. نظامی که در یمن به جنایتگری می پردازد و با فتنه گری در سوریه دامنه جنایت های خود را گسترش می دهد./1321/ب903/د

ارسال نظرات