۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۳۱۱۳۹۰
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

عربستان و رژیم صهیونیستی علیه ایران همکاری می‎کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان اجرایی شدن توافقنامه هسته ای ایران را موجب شکست برنامه های عربستان و رژیم صهیونیستی علیه ایران دانست.
حجت الاسلام سيد ابراهيم امين السيد، رييس شوراي سياسي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در مراسم یادبودی در منطقه جنوبی قبریخا گفت: پیروزی ایران در توافقنامه هسته ای تنها پیروزی در عرصه دیپلماسی نیست، بلکه پیروزی ایران در برابر ادعاهای دروغین کشورهای غربی و استعمارگر است.

 

وی افزود: رسانه های غربی و آمریکایی تلاش داشتند ایران را کشوری جلوه دهند که قصد دارد با استفاده از سلاح های هسته ای ناامنی ایجاد کند و آینده منطقه را با تهدید روبرو کند؛ اما این توافقنامه تمام این فرضیه ها را باطل کرد.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: دیپلماسی ایران تمام هیاهوهای تبلیغاتی دشمنان را خاموش کرد و نشان داد که این کشور اهل تعامل و گفت‌وگو است و نباید آن را با زبان زور تهدید کرد.

 

حجت الاسلام امین السید تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران دشمنان تلاش داشتند که ایران را به عنوان یک خطر برای کشورهای عربی و اسلامی معرفی کنند و این پروژه را عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی هدایت می کردند که به صورت علنی و غیر علنی دست به اقدامات ضد ایرانی می زدند.

 

عضو ارشد حزب الله اظهار داشت: عربستان و رژیم صهیونیستی همواره در کنار هم ولی در مقابله با ایران حرکت کرده اند اما پیروزی ایران در توافقنامه هسته ای شکستی برای این دو رژیم به حساب می آید.

 

رییس شورای اجرایی حزب الله در پایان خاطر نشان کرد: ایران اسلامی به عنوان حامی و بستر محور مقاومت اسلامی افتخار دارد در برابر دشمنان اسلام ایستادگی و نقشه های فتنه افروزانه فتنه گران منطقه ای و فرامنطقه ای را با هوشیاری خنثی می کند./1321/ب903/د

ارسال نظرات