۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۳۱۱۴۰۹
فعال سیاسی بحرین:

سرنوشت مصلحان اجتماعی پشت میله‌های زندان است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل الوفاق بحرین با اشاره به سیاست‌های خصمانه نظام آل خلیفه در برخورد با معارضان تاکید کرد که آینده تمامی مبارزان سیاسی در پرتو سیاست آل‌خلیفه، زندان است.
حجت الاسلام شيخ حسين الديهي معاون دبيرکل الوفاق اسلامي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق با اشاره به فقدان سیاست مشخص در بحرین، گسترش فساد و سرقت اموال کشور نسبت به افزایش رکود اقتصادی هشدار داد.


وی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: با استمرار سیاست اعطای تابعیت به بیگانگان و به حاشیه راندن مردم اصیل بحرین، وضعیت کشور نوید دهنده روزهای بد اقتصادی و افزایش آسیب‌های فراوان است.


شیخ الدیهی افزود: هنگامی که مصلحان اجتماعی مانند شیخ علی سلمان دبیرکل الوفاق و ابراهیم شریف دبیرکل سابق جمعیت دموکراتیک وعد خواستار عقب نشینی حکومت از سیاست‌های ویرانگر هستند، آینده آنان در زندان‌ها رقم می‌خورد.


روحانی شیعی بحرین تصریح کرد: سال‌های متمادی شنیدیم که اقتصاد کشور قوی است و هیچ تاثیری نمی‌پذیرد اما ناگهان مردم فریاد زدند که دولت نیرنگ کرده و باید تاوان شکست خود در عرصه اقتصادی را بپردازد.


شیخ الدیهی در پایان اظهار داشت: مردم از حکومت دیکتاتوری و سیاست‌ گذاری‌های بی‌هدف به ستوه آمده‌اند. اجازه دهید که ملت بحرین خود سرنوشت کشورش را انتخاب کند./981/ب903/د

ارسال نظرات