۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۳۱۱۴۸۶
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

هیئات مذهبی نقش مهمی در حفظ انقلاب دارند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی به نقش تاثیرگذار هیأت‌های مذهبی اشاره کرد و گفت: این نظام و انقلاب را پرچم امام حسین حفظ کرده است و شورای هیأت‌های مذهبی در این راستا نقش بسیار مهمی دارند.
خاموشي

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی پیش از ظهر امروز در نشست با کارکنان تبلیغات اسلامی و مجامع وابسته استان بوشهر بر نقش و جایگاه ویژه هیئات مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی و ولایتمداری آنان تاکید کرد.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: هیئات مذهبی علت محدثه و مبقیه انقلاب اسلامی هستند، یعنی هم از علل و عوامل موثر در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی بودند و هم سبب تداوم موفقیت ها و ادامه مسیر عزتمند انقلاب اسلامی هستند.

 

وی تصریح کرد: هیئات مذهبی باید دشمنی دشمنان را احساس و لمس کنند و در فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف باید فعالیت های خود را بر اساس تبعیت از منویات مقام معظم رهبری تنظیم کنند و در همین راستا حرکت کنند.

 

حجت الاسلام خاموشی به نقش تاثیرگذار هیأت‌های مذهبی اشاره کرد و ادامه داد: این نظام و انقلاب را پرچم امام حسین حفظ کرده است و شورای  هیأت‌های مذهبی در این راستا نقش بسیار مهمی دارند.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی خواستار تلاش ویژه برای افزایش نخبه‌پروری در عرصه قرآنی شد و اضافه کرد: در استان بوشهر نخبگان و استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد که باید تلاش شود تا این نخبه‌پروری‌ها افزایش یابد.

 

وی در ادامه به برنامه‌های قرآنی اشاره کرد و افزود: افزون بر توجه به حفظ و قرائت قرآن باید به درک قرآن نیز توجه شود و حلقه‌های قرآنی نباید از «تفسیر» و «مفاهیم» خالی باشد.

 

حجت الاسلام خاموشی با اشاره به موضوع انتخابات، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود که شرایط حضور گسترده و پرشور مردم پای صندوق‌های رای فراهم شود و در زمینه بصیرت‌افزایی در جامعه حرکت شود.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی به مباحثی در زمینه فعالیت‌های حوزه هنری در استان بوشهر نیز پرداخت و گفت: توسعه فعالیت‌های انیمیشن‌سازی و ساخت فیلم‌های کوتاه نیز باید در دستور کار باشد./846/101/ب1

ارسال نظرات