۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۳۱۱۵۰۶
جنبش توحید اسلامی لبنان تأکید کرد؛

کشورهای اسلامی همانند ایران با تکنولوژی هسته‎ای در برابر استکبار بایستند

خبرگزاری رسا ـ جنبش توحید اسلامی لبنان اجرایی شدن توافقنامه هسته‎ای را به ملت و مسؤولان ایرانی تبریک گفت.
جنبش توحيد اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش توحید اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای اجرایی شدن توافقنامه هسته ای ایران و رفع تحریم های کشورهای مستکبر را به مسؤولان ایرانی تبریک گفت و آن را یک دستاورد بزرگ و با ارزش خواند.


در این بیانیه آمده است: پیروزی ایران در زمینه توافقنامه هسته ای نتیجه استقامت ملت ایران در برابر فشار کشورهای غربی و حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای است. شدت ناراحتی سردمداران رژیم صهیونیستی از اجرای این توافقنامه نشان از اهمیت بالای آن دارد.


این جنبش تاکید کرد: امید است با بسته شدن پرونده هسته ای ایران، دیگر کشورهای غربی بهانه ای برای ایجاد ناامنی و تنش در منطقه نداشته باشند.


 در بیانیه این جنبش آمده است: مذاکره بین طرف های ایرانی و غربی نشان داد که می توان با گفت‌وگو مرزهای سیاسی را طوری طراحی کرد که منافع امت اسلام حفظ شود. مذاکرات سازنده می تواند بحران به وجود آمده در سوریه ، یمن و عراق و دیگر کشورهای منطقه را حل و فصل کند.


این جنبش از کشورهای اسلامی خواست که همانند ایران از تکنولوژی هسته ای بهره گیرند تا از سلطه کشورهای استعمارگر خارج شده و از به هدر رفتن منابع تجدیدناپذیر جلوگیر کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات