۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۳۱۱۵۱۹

نامزد اسلام ستیز آمریکایی به مسجد لندن دعوت شد

خبرگزاری رسا ـ رهبر حزب مخالف انگلیس گفت، قصد دارد نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به بازدید از مسجدی در لندن دعوت کند.
ترامپ

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جرمی کوربین، رهبر حزب مخالف انگلیس، از قصد خود برای دعوت از نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای بازدید از مسجدی در لندن خبر داد.

 

نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به علت سخنرانی های نژادپرستانه اش در خصوص ضرورت ممانعت از ورود مسلمانان به خاک آمریکا، با انتقادهای گسترده ای رو به رو شده است.

 

روز جمعه نیز، یک زن مسلمان از گردهمایی انتخاباتی ترامپ در شهر راکویل ایالت کارولینای جنوبی اخراج شد. این در حالی است که وی فقط به نشانه اعتراض به سخنان ترامپ که پناهجویان سوری را به داعش منتسب دانسته بود، از جای خود برخاسته بود.

 

در انگلیس نیز طوماری با امضای نیم میلیون تن ترتیب داده شده است تا از ترامپ به علت مطرح کردن این اظهارات نژادپرستانه ممانعت به عمل آورده شود.

 

کوربین در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «بی بی سی» گفت: "تصمیم گرفتم دونالد ترامپ را به بریتانیا دعوت کنم، چرا که وی با مکزیکی ها و با مسلمانان مشکل دارد."

 

رهبر حزب کارگر انگلیس افزود: " همانطوری که می دانید همسر من مکزیکی است و بنده طرفدار تنوع فرهنگی هستم، بنابراین کاری که قصد دارم انجام دهم این است که با وی به مسجد بروم و بگذارم که او با مردم آنجا صحبت کند."

 

کوربین در ادامه افزود: "اگر دونالد ترامپ می خواهد به انگلیس بیاید، خوب است؛ او می تواند به مسجد بیاید و سپس سری به کنیسه بزند. ما می توانیم آنجا گپی با هم بزنیم. ما سعی داریم تا جامعه ای منسجم و چند فرهنگی در لندن، در بیرمنگام، در لیسستر و همه جای این کشور داشته باشیم. او بیاید اینجا و ببیند تا چیزی بیاموزد."/982/ب102/د

ارسال نظرات