۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۳۱۱۵۳۷

نام نویسی مدرسه عالی فقه و اصول تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ مدرسه عالی فقه و اصول با توجه به استقبال طلاب برای تحصیل در مدرسه عالی فقه و اصول، مهلت نام نویسی را تا 30 دی تمدید کرد.
اطلاعيه پذيرش طلاب در مدرسه عالي فقه و اصول

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، مدرسه عالی فقه و اصول پردیسان قم با مدیریت حوزه علمیه استان قم، از بین ممتازان سطح یک به هدف تربیت طلاب در دانش فقه و اصول در حد اجتهاد، پذیرش می‌کند.

 

اتمام کامل سطح یک با حداقل معدل 18، قبولی در مصاحبه علمی، تعهد به تحصیل حداقل تا پایان دوره و تعهد به حضور تمام وقت در برنامه‌های مدرسه و عدم اشتغال در سایر مراکز علمی حوزه و دانشگاه به عنوان شرایط پذیرش در این مدرسه عنوان شده است.

 

اولویت‌های پذیرش با طلابی است که حافظ قرآن و نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه بوده، سابقه علمی و پژوهشی داشته و به صورت معتبر تدریس کرده باشند؛ مواد آزمون مدرسه عالی فقه و اصول، ادبیات  عرب «صرف، نحو، منطق و بلاغت، فقه و اصول فقه در حدّسطح 1 می‏باشد.

 

طلابی که در این مدرسه پذیرش و مشغول به تحصیل شوند، از مزایای زیادی مثل بهره‌مندی از اساتید مجرب و با سابقه جهت تدریس و مشاوره علمی،استفاده از مکان علمی مناسب و کتابخانه ‌تخصصی فقه و اصول، بهره‌مندی از کلاس‌های مهارت‌محور و کارگاه‌های کارورزی استنباط فقهی بهره‏مند می‏شوند.

 

همچنین امکان ادامه تحصیل در دوره ‌خارج«تخصصی»، استفاده از طلاب مدرسه جهت تدریس در حین تحصیل در سطح یک و بعد از اتمام دوره جهت تدریس سطوح عالی، کمک‌هزینه تحصیلی و معیشتی مناسب و استفاده از حمایت‏های مادی و معنوی دیگر، اختصاص سرویس ویژه جهت ایاب و ذهاب طلاب، امکان بهره‏مندی از خدمات فرهنگی و رفاهی ویژه طلاب و خانواده‏های طلاب، برخورداری از گواهی علمی اجتهادی پایان دوره از دیگر مزایای تحصیل در مدرسه عالی فقه و اصول است.

 

بر اساس این گزارش کپی تمام صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی، 4 قطعه عکس 4*3، تأییدیه اخلاقی از مدرسه محل تحصیل و دو استاد شناخته شده، ارائه ارزیابی تحصیلی اتمام سطح یک با حداقل معدل بالای 18، تأییدیه اخلاقی از مدرسه محل تحصیل، گواهی اولویت‌های پذیرش در صورت دارا بودن و تکمیل تعهدنامه‌ها و فرم‏های مربوطه، مدارک مورد نیاز هنگام شرکت در مصاحبه عنوان شده است.

 

متقاضیان برای نام‏نویسی در مدرسه عالی فقه و اصول قم می‏توانند تا 30 دی ماه سال جاری از طریق مراجعه به پنل شخصی خود در سامانه نجاح حوزه اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‏توانند با شماره‏های 09902369174 و 02532812798 تماس حاصل کنند.

 

گفتنی است که مدرسه عالی فقه و اصول حوزه علمیه قم در پردیسان، بلوار امام صادق(ع)، بلوار شهید مولوی، ساختمان مؤسسه امام صادق(ع)، طبقه دوم واقع شده است./840/ت302/س

ارسال نظرات