۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۳۱۱۶۷۱
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح کشور:

فرجام برجام مرهون قدرت نیروهای مسلح کشور است

خبرگزاری رسا ـ جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: شرکت قدرتمندانه دولتمردان در مذاکرات هسته ای و به نتیجه رسیدن برجام، مرهون قدرت نیروهای مسلح کشور است.
سردار کمالي- جانشين اداره منابع انساني ستاد کل نيروهاي مسلح کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، سردار موسی کمالی، جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور، امروز در چهارمین جشنواره جوان سرباز سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی، با اشاره به اهمیت امنیت در کشور، اظهار کرد: امنیت و آرامش ایران اسلامی در منطقه پرتنش خاورمیانه نتیجه تلاش، اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح کشور است.

 

وی با بیان اینکه امنیت یکی از اصلی‌ترین نیازهای جوامع بشری است، افزود: بدون امنیت، رشد و توسعه در سایر بخش های یک کشور نیز صورت نمی گیرد به همین دلیل امنیت را پایه و زیربنای توسعه دانسته اند.

 

کمالی با اشاره به اینکه در دوره فعلی به دلیل نبود امنیت در برخی کشورها، پای استعمارگران و زورگویان به این مناطق باز شده است، خاطرنشان کرد: مستکبران جهانی به بهانه تأمین امنیت در این کشورها بدترین جنایت ها را مرتکب شده و به دنبال دست یابی به اهداف و مطامع خود هستند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی و استکبار جهانی در رابطه با ایران نیز همین برنامه را داشتند، افزود: در مقابل این هدف شوم، امنیت موجود در کشور سبب شده تا ایران اسلامی در برابر تمامی توطئه‌ها و نقشه های زورگویان و مستکبران عالم را قدرت ایستاده و روز به روز نیز قدرتمندتر و عزیزتر شود.

 

کمالی تصریح کرد: امنیت امروز ایران اسلامی که منجر به ایستادگی در برابر دشمن و پیشرفت در حوزه های مختلف شده درواقع مرهون و مدیون خون شهدا و تلاش و فداکاری نیروهای مسلح در دفاع از کشور و نظام اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: دنیای استکبار نیز امروز به این حقیقت رسیده که اگر کوچک‌ترین دست درازی نسبت به کشور و نظام ما داشته باشد، نیروهای مسلح به پشتیبانی مردم دست وی را قطع می کنند.

 

کمالی موفقیت در مذاکرات هسته ای را نیز مرهون قدرت نیروهای مسلح دانست و گفت: شرکت قدرتمندانه دولتمردان در مذاکرات هسته ای و به نتیجه رسیدن برجام، ثمره قدرت نیروهای مسلح کشور است.

 

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور در ادامه با اشاره به وضعیت سربازان در کشور، سربازان را بخش اعظم نیروی انسانی نیروهای مسلح کشور دانست و افزود: سربازان نقش ویژه ای در دفاع از تمامیت ارضی کشور و اقتدار نظام اسلامی دارند.

 

وی با یادآوری اینکه در دفاع مقدس بیش از 25 هزار سرباز برای مقابله با دشمن در جبهه های نبرد حضور یافته و اکنون نیز یک سوم شهدای ما را سربازان تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شرایط جنگی نیستیم اما اگر روزی خطری کشور را تهدید کند این جوانان و سربازان بار دیگر وارد میدان شده و به دشمنان درس سختی می دهند.

 

کمالی اضافه کرد: با وجود این متأسفانه برخی به دنبال تضعیف ارزش های انقلاب هستند که یکی از این ارزش ها، خدمت مقدس سربازی است در حالی که سربازی در واقع مشارکت مردم در امر دفاع از کشور و ارزش های ناب اسلام و انقلاب است.

 

وی در ادامه با اشاره به تشکیل کارگروه رسیدگی به امورات سربازان، اظهار کرد: در این کارگروه مسائلی نظیر وضعیت به کارگیری سربازان، نحوه رفتار با سربازان، درجات، افزایش هزینه مرخصی و افزایش کمک هزینه سربازان بررسی شده و در رابطه با آنها تصمیم‌های جدیدی گرفته می شود.

 

گفتنی است، در چهارمین جشنواره جوان سرباز سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از 56 سرباز نمونه در زمینه های فرهنگی، گروه های ناصرین، ورزشی، متأهل دارای دو فرزند و سربازانی که پایان خدمت آنها فرا رسیده بود، تجلیل شد./9314/202/ب1

ارسال نظرات