۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۳۱۱۷۷۵
آیت الله ممدوحی:

انس با مسجد جوانان را از فتنه‌ها و خطرات مصون می‌دارد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله ممدوحی گفت: مساجد برکات جوامع اسلامی هستند و حضور جوانان در مساجد آن ها را از فتنه ها محفوظ می دارد.
آيت الله ممدوحي مساجد برکات جوامع اسلامي هستند 1 مساجد برکات جوامع اسلامي هستند 2

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری امشب با حضور در جمع مردم ولایتمدار شهرک الهیه با تبریک به مناسبت ولادت امام حسن عسکری(ع)، عنوان داشت: دشمنان اسلام درصدد حذف مکتب ائمه اطهار علیهم السلام هستند.

 


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره حضور چشمگیر مردم در صفوف نماز جماعت، تصریح کرد: نماز جماعت نشان دهنده همدلی و اتحاد مسلمانان است و مساجد بهترین و موثرترین پایگاه در راستای مقابله با دشمنان هستند.

 


وی با اشاره به ناامنی های موجود بر علیه انقلاب اسلامی، ابراز داشت: دشمنان انقلاب و اسلام به شدت علیه شیعیان جهان در حال فتنه و دشمنی هستند و آن ها را به راحتی به خاک و خون می کشند.

 


آیت الله ممدوحی در ادامه افزود: باید از اسلام در برابر دشمنان سدی محکم ساخت و فتنه های غرب و شرق را از شر انقلاب اسلامی دور کرد چرا که مستکبران جهان به دنبال حذف اسلام هستند.

 


وی مساجد را برکاتی در ملت های اسلامی دانست و گفت: هزاران پایگاه اطلاع رسانی و ماهواره ای علیه اسلام و انقلاب در حال تبلیغ و فعالیت هستند، انس جوانان با مساجد و مسائل معنوی آن ها را از خطرات و فتنه های شیاطین محفوظ نگاه می دارد.

 


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان ایران را کشور حضرت ولی عصر (عج) دانست و بیان داشت: امید است بتوانیم سربازان غیوری برای آخرین فرستاده خداوند متعال باشیم و پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی اش برسانیم./857/202/ب1

ارسال نظرات