۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۳۱۱۸۷۹
برگزاری دوره کوتاه مدت حدیث‌شناسی؛

هندسه دانش‌های حدیثی/ حدیث‌خوانی روشمند

خبرگزاری رسا ـ دفتر آموزش های آزاد دانشگاه قرآن و حدیث با هدف نشر علوم و معارف حدیث اقدام به برگزاری «دوره کوتاه مدت آشنایی با دانش حدیث» می کند.
دانشگاه قرآن و حديث کتاب حديث

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دفتر آموزش‌های آزاد دانشگاه قرآن و حدیث دوره آشنایی با علوم و معارف حدیث را با بهره گیری و دعوت از اساتید و صاحب نظران در حوزه‌های علوم و معارف حدیث برگزار می‌کند.


 با توجه به این که این دوره آموزشی برای استفاده عموم طلاب و دانشجویان رشته‌های معارفی طراحی شده؛ شرکت در این دوره برای آنان مفید و ضروری می باشد و در همین راستا شرکت در این دوره برای عموم آزاد می‌باشد.

 

لازم به ذکر است که دوره آموزش علوم حدیث در دو روز یکم و هشتم بهمن ماه 94 در تالار علامه مجلسی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث برگزار می گردد که روز پنج شنبه 1 بهمن 94 کلاس «هندسه دانش های حدیثی» توسط  دکتر هادی حجت و کلاس «حدیث خوانی روشمند (برنامه ریزی مطالعات حدیثی)» توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمد کاظم طباطبایی  و روز پنجشنبه 8 بهمن 94 کلاس سند شناسی کاربردی (1) و  (2)  توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی غلامعلی  برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، مکان برگزاری دوره در بلوار پانزده خرداد، چهارراه نوبهار، بعد از شهرک جهاد، دانشگاه قرآن وحدیث تالار علامه مجلسی (ره) می‌باشد و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 37176251 تماس بگیرند./843/ت302/س


 

ارسال نظرات