۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۳۱۲۰۷۸

تلاش سازمان‎های اسلامی آمریکا برای مبارزه با اسلام هراسی فزاینده در این کشور

خبرگزاری رسا ـ یک سازمان اسلامی در آمریکا با انتشار ویدیویی به اهمیت مبارزه با اسلام هراسی و نیز گسترش محبت بین مذاهب مختلف آمریکا تاکید می‎کند.
سازمان روابط اسلام و آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، با افزایش روزافزون حملات ضد مسلمانان و مکان های اسلامی در آمریکا، سازمان روابط اسلام و آمریکا با انتشار ویدیویی، از همه مردم این کشور از نژادها و مذاهب مختلف خواست که با اسلام هراسی فزاینده در این کشور مقابله کنند.

 

در این ویدیو که به نام «محبت را منتشر کنید نه اسلام هراسی» منتشر شده است، زنی مسلمان می گوید: نگذارید نفرت شما را فرا گیرد چون در جهان محبت بیشتری وجود دارد.

 

سپس به نامه اریک اشنایدرمن، دادستان کل نیویورک اشاره می شود که می گوید: کشور آمریکا بر اساس عدالت یکسان تحت قانون بنا شده است.

 

در ادامه ویدیو اسلام هراسی منتشر شده از سوی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا انتقاد شده و در پایان از همه آمریکایی ها خواسته می شود که با «گفتمان نفرت» مقابله کنند.

 

سازمانی که این ویدیو را به سفارش سازمان روابط اسلام و آمریکا درست کرده، سازمانی مرتبط با امور حقوق شهروندی و مستقر در واشنگتن است که این اقدام را در راستای پاسخ به گسترش بی سابقه اسلام هراسی در آمریکا بعد از حملات تروریستی در سن برناردینوی تگزاس و نیز دفتر شارلی ابدو، و نیز پاسخ به صحبت های تحریک آمیز دونالد ترامپ انجام داده است.

 

سازمان روابط اسلام و آمریکا در راستای مبارزه با اسلام هراسی، به تازگی همچنین دفترچه ای را تدارک دیده است که در آن به والدین طریقه صحبت با کودکان را بعد رخ دادن یک حمله تروریستی آموزش می دهد./847/ب903/د

ارسال نظرات