۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۳۱۲۰۹۸

تصویب لایحه مبارزه با اسلام ستیزی در کالیفرنیا

خبرگزاری رسا ـ یکی از اعضای جامعه اسلامی ریچموند در کالیفرنیا با سخنرانی خود بر اصول انسانی دین اسلام تاکید کرده و خواستار مبارزه با اسلام هراسی در این منطقه شد.
مسجد الرحمان کاليفرنيا آمريکا

به گزارش خبرگزاری رسا، باوجود تهدیدات اسلام ستیزان علیه مسجد ریچموند در کالیفرنیا که منجر به بازداشت فردی اسلام ستیز شد، مسجد این منطقه برای معرفی دین اسلام، از حضور افراد مختلف در این مسجد استقبال می کند.

 

روز سه شنبه ایمان حمزه مهتر از جامعه اسلامی این منطقه با سخنرانی خود در شورای شهر، موجب شد که با اتفاق آرا لایحه ای علیه «گفتمان نفرت» و تبعیض علیه مذاهب تصویب شود.

 

مهتر در سخنرانی خود تاکید کرد که به جای تهدیدات اخیر علیه مسجد الرحمن و سایر تهدیدات علیه مسلمانان در منطقه «بِی»، بهتر بود که با اقداماتی در راستای گسترش محبت و درک متقابل بین مذاهب جایگزین شود.

 

وی در این رابطه در حضور اعضای شورای شهر گفت: مایلم که به اطلاع اعضای شهر و نیز افراد جامعه برسانم که اسلام با آنچه که برخی به این دین نسبت می دهند، به شدت مخالف است.

 

این عضو جامعه اسلامی ریچموند افزود: ما مسلمانان معتقد به حق زندگی مسالمت آمیز، عدالت و مساوات هستیم و این امور از جمله اصولی است که پیامبر گرامی ما برای آن تلاش می کرد.

 

ایمان مهتر در همین حال از باز بودن درهای مسجد ریچموند برای همه افرادی که مایل به دانستن درباره اسلام هستند سخن گفت. این در حالی است که ماه گذشته فردی اسلام ستیز با انتشار تصویر بمبی دست ساز در صفحه فیسبوک خود، مسلمانان ریچموند را به قتل تهدید کرده بود./847/ب903/د

ارسال نظرات