۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۳۱۲۱۱۹

اهدای قرآن به مردم اوکلاهما از سوی مسلمانان این شهر

خبرگزاری رسا ـ مسلمانان اوکلاهامای آمریکا برای مبارزه با اسلام هراسی به علاقمندان به دانستن در مورد دین اسلام، قرآن اهدا می کنند.
مسجد اوکلاهوما

 

به گزارش خبرگزاری رسا، گروهی از مسلمانان اوکلاهامای آمریکا در پاسخ به تبلیغات ضد اسلامی در این کشور، به آن دسته از مردم اوکلاهوما که خواستار تغییر دیدگاه خود درباره اسلام هستند، قرآن هدیه کردند.

 

آدام سلطانی، مدیر دفتر سازمان روابط اسلام و آمریکا، گفت که پیش بینی می کند در سال جاری نیز، روند گسترش «گفتمان نفرت» علیه مسلمان در آمریکا ادامه یابد. از این رو سازمان وی در نظر دارد که طی پروژه ای به همه علاقمندان به دانستن درباره اسلام، نسخه ای از قرآن کریم را اهدا کند.

 

وی افزود: با در نظر گرفتن تشدید حملات اسلام هراسانه طی چند ماه اخیر، به نظر می رسد که این پروژه [اهدای قرآن] باید سرعت گیرد.

 

استقبال مردمی از پروژه اهدای قرآن بسیار چشمگیر بوده است به طوری که به گفته سلطانی، ماه گذشته سازمان روابط اسلام و آمریکا انتظار سیل تقاضا از سوی مردمی که صادقانه خواستار درک بیشتر از اسلام را دارند برای دریافت قرآن را نداشت. در این مدت تنها ظرف سه روز، 200 نسخه قرآن اهدا شد.

 

درخواست ها برای دریافت قرآن به حدی بوده است که سازمان روابط اسلام و آمریکا مجبور به سفارش نسخه های بسیار بیشتری را دهد و طی روزهای اخیر، مردم بیشتری برای دریافت قرآن مراجعه می کنند.

 

سلطانی اظهار امیدواری کرد دریافت کنندگان قرآن با مشاهده موارد اسلام هراسی، از کلام خدا به عنوان مرجعی برای دانستن بیشتر در مورد اسلام بهره برند./847/ب903/د

ارسال نظرات