۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۲
کد خبر: ۳۱۲۲۴۳
مدیر حوزه علمیه کاشان:

دولت برای مجلس آینده برنامه ریزی کرده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان این که دولت برنامه ریزی و هزینه می کند تا اکثریت کرسی های مجلس را به دست آورد، گفت: همه دولت ها برای دستیابی به اهداف بلند و در اختیار داشتن قانون برای اجرای اقدامات خود به دنبال کرسی های مجلس هستند.
حجت الاسلام منصورفرجي

حجت الاسلام منصور فرجی، مدیر حوزه علمیه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که دولت برای مجلس آینده برنامه ریزی کرده است تا اکثر کرسی های مجلس را در اختیار داشته باشد، گفت: هر دولتی به دنبال کرسی های مجلس است که در کل دنیا این سیاست دنبال می شود.

 

وی افزود: همه دولت ها برای دستیابی به اهداف بلند و در اختیار داشتن قانون برای اجرای اقدامات خود به دنبال کرسی های مجلس هستند که دولت جمهوری اسلامی ایران نیز چنین سیاستی را دنبال می کند.

 

حجت الاسلام فرجی با بیان این که بسیاری از برنامه های دولت اجرا نشده است و آنها در انتظار اجرای برجام و وارد شدن به فاز جدیدی از وضعیت کشور بوده اند، گفت: دولت برنامه ریزی و هزینه می کند تا اکثریت کرسی های مجلس را به دست آورد.

 

مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: اگر شورای نگهبان مانعی برای دولت برای دستیابی به اکثریت کرسی های مجلس ایجاد کند، برخورد دولت با شورای نگهبان در این زمینه امری طبیعی است که در گذشته نیز چنین اتفاقی افتاده است.

 

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام مذاکره با آمریکا صرفا در مسائل هسته ای، گفت: مذاکرات برجام صرفا در مسائل هسته ای نیست، چرا که اگر چنین باشد باید موضوع برجام تمام شده باشد.

 

با تبیین بیانات رهبری می توان از نفوذ دشمن جلوگیری کرد

به گفته وی، در موضوع گروگان های آمریکایی دولت حق دخالت نداشته است، چرا که این موضوع به فرماندهی کل قوا مربوط است، اما دولت دخالت می کند تا در راستای تعاملات خود با دولت آمریکا نقشی ایفا کرده باشد.

 

حجت الاسلام فرجی با بیان این که دولت ایران با دولت آمریکا در حال مرور کردن مباحثی غیر از موضوعات هسته ای است، گفت: مباحث نفوذ و پشت پرده قضایای برجام بسیار گسترده تر از آن است که در ظاهر مشاهده می شود.

 

مدیر حوزه علمیه کاشان با تأکید بر این که پشت پرده برجام به تدریج نمایان خواهد شد تا راه نفوذ برخی تفکرات غربی در کشور باز شود، گفت: اگر مجلس با دولت هماهنگ نباشد راه ارتباط با آمریکا بسته و یا با سختی مواجه خواهد شد، از این رو دولت سعی بر کسب کرسی های مجلس خواهد کرد.

 

وی یادآور شد: امام راحل فرمود اگر دشمنی دشمن ادامه پیدا کرد، بیانگر این است که مملکت در مسیر صحیح خود حرکت می کند، اما هرچه دشمنی دشمن کمرنگ تر شود، مشخص می شود که مسیر حرکت اشتباه است.

 

به گفته وی، دخالت دشمن در مجلس شورای اسلامی، خبرگان و شورای نگهبان نشان از برنامه ریزی آنها برای ایران است تا از فرصت به وجود آمده استفاده کنند.

 

حجت الاسلام فرجی با تأکید بر این که فرمایشات رهبری برای تابلو و بنر شدن نیست، گفت: در رابطه با فرمایشات رهبری باید روشنگری شود تا از نفوذ دشمن جلوگیری به عمل آید./1307/302/ب1

ارسال نظرات