۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۳۱۲۲۸۸

تشریح ویژه برنامه‌های ستاد دهه فجر در شهرستان فارسان

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان با تشریح برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر در این شهرستان، گفت: همزمان با 12 بهمن‌ماه سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن، زنگ انقلاب در تمامی مدارس این شهرستان به صدا در خواهد آمد.
حجت ‌الاسلام جهانبخش يوسفي، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام جهانبخش یوسفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان، پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان که به میزبانی دفتر امام جمعه فارسان برگزار شد، با بیان این‌که تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی بر عهده همگان است، اظهار داشت: این انقلاب ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن است که بایستی با حفظ و حراست از دستاوردهای آن در تحکیم پایه‌های نظام اسلامی کوشید.

 

وی دهه فجر را تجلی ایمان راسخ ملت ایران به امدادهای الهی در مقابله با ظالمان و مستکبران دانست و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرد که اگر ملت وحدت و همگرایی داشته باشند و از رهنمودهای مرجعیت آگاه و ولایت فقیه پیروی کنند، تمام دنیا هم حریف آنان نخواهد بود.

 

حجت الاسلام یوسفی، عزت، اقتدار و استقلال ملت ایران را مرهون رهنمودهای داهیانه امام و رهبری و همچنین حضور در صحنه ملت ایران دانست و گفت: این حضور بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن امسال موجب ترس و واهمه دشمنان از اراده ملت ایران خواهد بود.

 

وی با تأکید بر این‌ که پیوند میان ملت با ولایت فقیه جداشدنی نیست، تصریح کرد: آنچه مسلم است راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز صحنه عزت و اقتدار ملت ایران خواهد بود، اقشار مختلف بار دیگر اعلام می کنند که حضور در راهپیمایی یعنی تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب و به یقین این وعده الهی است که تحقق پیدا خواهد کرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان در ادامه با تشریح برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر در این شهرستان، گفت: همزمان با 12 بهمن‌ماه سالروز  ورود امام خمینی(ره) به میهن زنگ انقلاب در تمامی مدارس این شهرستان به صدا در خواهد آمد.

 

این مقام مسؤول با بیان این که نخستین شهید انقلاب اسلامی ایران از شهرستان فارسان بوده است و این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، از برگزاری جشن انقلاب در مصلای بزرگ فارسان خبر داد و گفت: همزمان با 12 بهمن‌ماه جشن بزرگ انقلاب در مصلای امام حسین(ع) این شهرستان با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی اجرا می‌شود.

 

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به این که برنامه‌های فرهنگی و هنری و ورزشی مختلفی همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان فارسان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به یقین برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال نیز با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم و باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می شود.

 

وی با تأکید بر این که باید همه ادارات این شهرستان برای برگزاری هرچه باشکو‌ه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال بسیج شوند، اظهار داشت: غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر در این شهرستان است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان با بیان این که غنا بخشی به برنامه‌ها، ظرفیت‌سازی برای جذب جوانان و استفاده از ایده‌های نو وخلاقانه در این مراسم‌ها می‌تواند سبب تأثیر‌گذاری بیشتری شود، گفت: ملت و نظام اسلامی ما همواره هدفی جز آزادی‌خواهی و عزت‌طلبی را دنبال نکرده، اهل تجاوز و زور‌گویی به هیچ کشور و ملتی نیست و در مقابل کوچک ترین تجاوز و زیاده‌خواهی را تحمل نخواهد کرد.

 

این مقام مسؤول تأکید کرد: امروز وظیفه ما است که میراث گرانبهای امام راحل و همه ارزش و اصول انقلاب را حفظ کنیم چرا که انقلاب اسلامی بر اساس آموزه های دینی و اعتقادی ملت و با تکیه بر سه عنصر مهم و اصلی توکل بر خداوند متعال و ایمان راسخ ملت، رهبری پیامبر گونه امام راحل به عنوان معمار انقلاب و همبستگی و وحدت کلمه بر پا شد.

 

وی با اشاره به این که دنیا امروز شاهد پیشرفت‌های نظام در ابعاد مختلف اقتصادی، علمی، دفاعی و فرهنگی است، تصریح کرد: دنیا نمی تواند موفقیت های جمهوری اسلامی را ببیند زیرا بعد از انقلاب، دنیای استکباری پایه های حکومتی خود را متزلزل می دید و احساس کردند شعله های فروزان انقلاب پایه های حکومتی آن ها را فرو خواهد ریخت و احساس ترس کردند و با توطئه های مختلف در جهت براندازی نظام جمهوری بر آمدند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان، دشمن شناسی و دشمن ستیزی را از مهم ترین رویکردهای برنامه های دهه فجر این شهرستان خواند و ابراز داشت: ایجاد فضای شادابی و نشاط در جامعه نیز در ایام الله دهه فجر دنبال می شود؛ دهه فجر متعلق به همه مردم است و همه مردم در برگزاری آن نقش دارند./9457/202/ب3

ارسال نظرات