۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۱۲۲۹۴
امام جمعه بروجرد:

ایام دهه فجر تحت الشعاع انتخابات قرار نگیرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و همچنین ایام دهه فجر گفت: با مدیریت صحیح نباید اجازه داد ایام الله دهه فجر تحت الشعاع انتخابات قرار گیرد.
حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، گفت: روزشمار بهمن ماه و ایام دهه فجر هرگز در اذهان عمومی فراموش نمی شود.

 

وی با تأکید برمردمی برگزار کردن ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر افزود: برنامه های این ایام باید با مدیریت صحیح برگزار شود.

 

حجت الاسلام ترابی با بیان اهمیت انتخابات و ایام دهه فجر عنوان داشت: نباید از هر دو غافل شد و در مقابل نباید اجازه داد دهه فجر تحت الشعاع انتخابات قرار گیرد.

 

وی با بیان این که با مدیریت برنامه ها باید از ظرفیت ها در راستای برگزاری باشکوه انتخابات بهره برد، تصریح کرد: داشتن تحمل، نیروی انسانی و قانون از ابزارهای مدیریتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که مبدا قانون در نظام اسلامی شرع مقدس اسلام است، یادآور شد: مدیر اسلامی منبع قوانین را قرآن، سنت و ذات اقدس الهی می داند.

 

وی قانون را به منزله اهرمی بیان کرد که مدیر باید سازمان تحت مدیریت خویش را به وسیله این اهرم به سمت و سوی اهداف مورد نظر هدایت کند و در چارچوب قانون و اهداف نظام برای خدمت به مردم گام بردارد.

 

حجت الاسلام ترابی در ادامه با تأکید بر برگزاری باشکوه انتخابات اظهار داشت: در این زمینه باید فضای شهر با بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مهیا شود.

 

وی برگزاری انتخبات در امنیت و سلامت کامل را امری مهم در جهت ناامیدی دشمنان نظام بیان کرد و اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی پرشور نیازمند همکاری تمام ادارات و ارگان ها است.

 

حضور مردم در برگزاری انتخابات موجب پیشرفت و امنیت کشور می شود

امام جمعه بروجرد با اشاره به ضرورت تشویق مردم مردم برای حضور در انتخابات خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات در حفظ اقتدار، پیشرفت و امنیت کشور مؤثر است.

 

وی با بیان این که در جهت انتخاب افراد اصلح از سوی مردم، معیارهای انتخاب اصلح باید در معرض دید عموم قرار گیرند، ادامه داد: مجریان و ناظران انتخابات نیز باید امانتدار رأی مردم باشند.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به حضور حداکثری مردم در دوره های پیشین افزود: در انتخابات پیش رو نیز شاهد مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات خواهیم بود.

 

وی حضور حداکثر مردم پای صندوق های رأی را نشان از پشتوانه عظیم مردمی از نظام جمهوری اسلامی  و مدیریت رهبر معظم انقلاب بیان کرد./9459/202/ب3

ارسال نظرات