۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۳۱۲۳۳۲

دانشگاه معارف اسلامی از میان طلاب دانش پژوه می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ دانشگاه معارف اسلامی از میان طلاب خواهر و برادر سطح دو در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.
تمديد پذيرش دانشگاه معارف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دانشگاه معارف اسلامی، وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، به منظور تربیت مدرس برای گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌ها  در مقطع کارشناسی ارشد سال 95 از میان طلاب حوزه علمیه دانشجو می‌پذیرد.

 

این دانشگاه در رشته‌ مدرسی معارف اسلامی( تربیت اساتید معارف اسلامی دانشگاه‌ها) در گرایش‌های مبانی نظری اسلام، اخلاق اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی، انقلاب اسلامی و آشنایی با منابع اسلامی از میان طلاب خواهر و برادر و در رشته توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی در گرایش‌های مدیریت فرهنگی، مشاوره و تبلیغ دین( تربیت مبلغ برای دانشگاه‌ها) از میان طلاب برادر دانشجو می‌پذیرد.

 

شرایط عمومی تحصیل در این دانشگاه داشتن حد اکثر 33 سال سن، داشتن مدرک تحصیلی سطح دو حوزه تا حد اکثر تاریخ 31 شهریور 95 و قبولی در آزمون کتبی و شفاهی دانشگاه می‌باشد و مهلت نام نویسی نیز تا تاریخ 25 بهمن 94 تمدید شده است.

 

لازم به ذکر است تاریخ برگزاری آزمون 10 اردیبهشت 95 می‌باشد و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی به سایت www.maaref.ac.ir مراجعه کنند و  یا با شماره 32902612ـ025 داخلی 157 تماس حاصل کنند.

 

گفتنی است تحصیل در این دانشگاه به صورت کاملاٌ رایگان می‌باشد و همچنین امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در همین دانشگاه در صورت قبولی در آزمون میسر می‌باشد./843/ت302/س

ارسال نظرات